هشت رشته بانوان نامزد شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا

هشت رشته بانوان نامزد شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا

21 آبان 1396

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: هفت یا هشت رشته ورزش پارالمپیکی بانوان نامزد حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا هستند.

 

 فریبا محمدیان اظهار کرد: از اردوهای رشته های پاراآسیایی از ماه ها پیش بازدید کردم و باید بگویم تعامل خوبی با رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان و مربیان ارزنده و کادر فنی فدراسیون داریم. همچنین با گزارش هایی که در ستاد عالی بازی ها ارائه شد، یک جلسه کامل به این حوزه اختصاص داده شد.



وی افزود: در حوزه ورزش بانوان هفت تا هشت رشته جانبازان و معلولان نامزد اعزام به بازی های پاراآسیایی هستند و امیدوارم آنگونه که گزارش دادند ورزشکاران این حوزه مثل همیشه بتوانند افتخارآفرینی کنند و جایگاه ایران را نسبت به دوره قبل ارتقا دهند.



معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: فعالیت بانوان حوزه ورزش های جانبازان و معلولان فوق العاده منسجم و منظم است و پشتکاری که مسئول ورزش بانوان این حوزه دارد بسیار قابل ستایش است. حمایت های خوبی نیز انجام می شود و برنامه ها به طور منظم اجرا می شود.



محمدیان در پایان گفت: امیدوارم ورزشکاران بتوانند آنگونه که کادر فنی آنها برای اعزام گزارش دادند، آورده هایی داشته باشند که امیدشان را به ادامه مسیر حرفه ای ورزش افزایش دهد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است