سومین گردهمایی رؤسای مراکز علمی کاربردی استان تهران در خیریه رعد برگزار شد

سومین گردهمایی رؤسای مراکز علمی کاربردی استان تهران در خیریه رعد برگزار شد

1 آذر 1396

به منظور بررسی و آشنایی مدیران مراکز آموزش علمی – کاربردی با مشکلات متقاضیان(معلولان جسمی حرکتی) برای ادامه تحصیل و طرح مباحث کاربینی و کارورزی در دانشگاه جامع علمی - کاربردی سومین گردهمایی رؤسای مراکز استان تهران به میزبانی مرکز آموزش علمی – کاربردی نیکوکاری رعد برگزار شد.

به گزارش روابط­عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در این نشست ابتدا دکتر فرامرز اکرمی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران ضمن خیرمقدم و خوش­آمدگویی به حضار و تشکر از میزبانی مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد، افزود: این مرکز با هدف تسهیلگری در امر تحصیلات دانشگاهی توان­یابان تأسیس شد اما برای پر کردن شکاف اجتماعی عدم شناخت توانایی­های افراد دارای معلولیت جذب دانشجویان غیر معلول را هم انجام داد.

در ادامه  دکتر حسین علاقه­بند رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد ضمن خیرمقدم و تشکر از حضار، تاریخچه مرکز علمی کاربردی رعد و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد را به آگاهی شرکت­کنندگان رساند. سپس سید حمید میرابوالقاسمی مباحث در خصوص حوزه معلولان، درخواست دوره­های تحصیلی، رسیدگی به مشکلات ایاب و ذهاب و ادامه تحصیلات تکمیلی دانشجویان توان­یاب در سایر مراکز را بیان کرد.

 پس از پخش نمآهنگی از مرکز رعد، مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد با اشاره به اهداف مرکز علمی کاربردی رعد، افزود: نقش مجتمع رعد در ایجاد دوره­های فنی و حرفه­ای در سطوح مختلف برای معلولان و هم­چنین ایفای نقش در حوادث طبیعی مانند: زلزله، سیل و کمک به ساخت و ساز منازل آسیب دیده چشم گیر بوده است.

در ادامه جلسه وارد دستور شد و دکتر فرامرز اکرمی با توجه به نظرات مدیران مراکز و نطقه نظر دکتر علی زنوزی «عضو هیات علمی سازمان پژوهش­های علمی و صنعتی ایران» مقرر کرد کمیته تخصصی برای رسیدگی به مباحث کارمندی و کاربینی ایجاد شود.

در انتها شرکتکنندگان بازدیدی از بخش­های مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به عمل آوردند. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است