ورزشکاران رعد در پارالمپیاد ورزشی شهرداری تهران درخشیدند

ورزشکاران رعد در پارالمپیاد ورزشی شهرداری تهران درخشیدند

1 دی 1396

پارالمپیاد ورزشی شهرداری تهران در رشته بوچیا با حضور توانیابان مناطق 22 کلان­شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این دوره از مسابقات، توان­یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با مربیگری محمد بگدلی در بخش آقایان و بانوان شرکت کردند که در پایان امیر دهقان در کلاس یک مقام دوم، امیرشیرزاد در کلاس 2 مقام دوم و عباس عباسی در کلاس 3 مقام سوم را در بخش آقایان به خود اختصاص دادند، همچنین لیدا شرافی تهرانی در کلاس یک به مقام دوم و سحر مسعودپور در این کلاس به مقام سوم رسیدند.

 این رقابت ها با هدف ایجاد انگیزه و شادابی و نشاط در بین افراد دارای معلولیت طراحی شده و ورزشکاران در کلاس­های پزشکی چهارگانه  با هم به رقابت پرداختند.

ورزش بوچيا با همه­ی دشواری­هایش به سادگی قابل اجراست و تنها با عشق چند نفر به ورزش، این رشته به عنوان ورزشی فراگیر برای تمام افراد دارای معلولیت تبدیل شده­است و علی رغم موانعی چون کمبود سالن­ها، تجهيزات اختصاصی و مسأله اياب و ذهاب، توان­یابان به این ورزش با علاقه و نشاط ادامه می­دهند.

گفتنیست، ورزشکاران ایرانی در نخستین اعزام های برون مرزی خود در گروه سنی جوانان و بازی­های آسیایی توکیو 2010 و مالزی 2013 مدال­های نقره و برنز این رشته را از آن خود کردند و در رقابت­های آسیایی اینچئون نیز موفق به کسب عنوان چهارم شدند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است