چهار ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند

چهار ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند

9 دی 1396

ابراهیم نصیری: مرتضی عابدی، محمدحسن سیاری، مهدی عباسی و محمدرضا رحمتی ورزشکاران ارزنده استان مرکزی به دلیل درخشش در مسابقات استانی و کشوری به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند.


وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از 15 دی ماه جاری در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود.


رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان مرکزی اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در مسابقات پارآسیایی که سال آینده در جاکارتا اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.


وی افزود: استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یا 2 ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند.


نصیری اضافه کرد: هم اکنون 10 ورزشکار استان مرکزی در اردوهای آماده سازی تیم های ملی بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، فوتبال هفت نفره و دو میدانی حضور دارند.


400 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می کنند.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است