محمود خسروی‌وفا: برای احتیاط کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک شدم

محمود خسروی‌وفا: برای احتیاط کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک شدم

11 دی 1396

رئیس کمیته ملی پارالمپیک که کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک شده، گفت: تا روز مجمع و اطمینان از حضور صالحی امیری در انتخابات تصمیمی مبنی بر انصراف نخواهم گرفت.

محمود خسروی وفا  با تاکید بر اینکه حضورش در جمع کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک به وضعیت سیدرضا صالحی امیری بستگی دارد، اظهارداشت: قطعا در صورتیکه وی کاندیدای ریاست شود، از نامزدی این پست کناره گیری می کنم اما زمانی در این مورد تصمیم می گیرم که مطئمن شوم صالحی امیری در رای گیری هم حضور خواهد داشت. 

 

وی تصریح کرد: به هر حال ممکن است صالحی امیری کاندیدا شود اما روز مجمع حاضر نشود یا اعلام انصراف کند؛ به همین دلیل تا روز مجمع و اطمینان از حضور وی برای پست ریاست هیچ تصمیمی برای کناره گیری نخواهم گرفت.

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه صالحی امیری گزینه ای مناسب برای پست ریاست کمیته ملی المپیک است، خاطرنشان کرد: ثبت نام من برای پست ریاست از جهت احتیاط انجام شد و گرنه صالحی امیری را برای این مسئولیت ارجح تر می دانم به همین دلیل قطعا در صورت ورود جدی وی به انتخابات، کناره گیری خود را از پست ریاست اعلام می کنم. اما بازهم تاکید می کنم تا روز مجمع که وضعیت همه کاندیداها و از جمله صالحی امیری برای حضور قطعی در انتخابات مشخص می شود، تصمیمی نخواهم گرفت. 

 

خسروی وفا تاکید کرد که در صورت انصراف از نامزدی پست ریاست کمیته ملی المپیک، قطعا طبق ثبت نامی که انجام داده در رای گیری برای پست نایب رئیسی شرکت خواهد کرد. 

 

وی همچنین در مورد مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک و اینکه این مجمع چه زمانی برگزار می شود، گفت: فعلا درگیر تصویب اساسنامه هستیم. روند تصویب اساسنامه خیلی خوب پیش رفته و مراحل پایانی خود را طی می کند. بعد از تصویب و نهایی شدن اساسنامه در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی پارالمپیک تصمیم گیری می کنیم. 

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: قاعدتا همین امسال باید انتخابات این کمیته برگزار شود و تلاش مان هم همین است که تا پیش از پایان سال، تکلیف انتخابات را مشخص کنیم. 

 

محمود خسروی وفا که آخرین روزاهای ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان را پشت سر می گذارد، همچنین گفت که نتیجه تائید صلاحیت کاندیداهای این فدراسیون هنوز مشخص نشده است. به محض اعلام نتیجه، انتخابات برگزار خواهد شد. 

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است