هدف گذاری کمانداران معلول ایران برای طلای بازی های پاراآسیایی

هدف گذاری کمانداران معلول ایران برای طلای بازی های پاراآسیایی

12 دی 1396

مجید کهتری افزود: برای حضور موفق تیم ملی پارا تیراندازی با کمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 12 مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده که بیشتر برنامه های تمرینی تا پایان سال، بدنسازی و افزایش توان بدنی ورزشکاران است.


وی ادامه داد: تمرینات تکنیکی در کنار این اردو در نظر گرفته شده و این تمرینات در سال آینده ادامه خواهد داشت.


رئیس انجمن تیراندازی با کمان معلولان در خصوص ترکیب اعزامی تیم ملی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: به دنبال اعزام تیم به صورت کامل و با ترکیب 14 نفره و در قالب چهار تیم سه نفره هستیم، اما در کلاس یک نمی توانیم در بخش تیمی شرکت کنیم، چون فقط دو شرکت کننده داریم.


کهتری درباره کاهش احتمالی ترکیب مورد نظر کادر فنی افزود: برای حضور ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، ورودی در نظر گرفته شده است که تیم بر اساس این رکورد اعزام می شود. بنابراین ممکن است ورزشکاری به حد نصاب مورد نظر نرسد و در این شرایط تعداد ورزشکاران اعزامی این رشته کم می شود، چون رکوردی که کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تعیین کرده است کسب مدال طلا است.


وی اضافه کرد: ما برای کسب مدال طلا در دو بخش تیمی و انفرادی تلاش می کنیم. در عین حال رکورد ورودی ورزشکاران خارجی و رقبای ورزشکاران کشورمان را در مسابقات بین المللی و رسمی مدنظر داریم تا به نتایج مطلوبی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا دست یابیم.


سومین دوره بازی های پاراآسیایی به میزبانی اندونزی در شهریور ماه سال 97 برگزار خواهد شد.


کاروان معلول ایران در دومین دوره این بازی های در اینچئون با 200ورزشکار در 16رشته با کسب 37 طلا، 52 نقره و 31 برنز در جایگاه چهارم ایستاده بود.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است