انتقاد ملی‌پوش فوتبال نابینایان: مسئولان برایمان هیچ ارزشی قائل نیستند

انتقاد ملی‌پوش فوتبال نابینایان: مسئولان برایمان هیچ ارزشی قائل نیستند

18 دی 1396

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: به دلیل بی‌حرمتی مسئولان ورزش نسبت به عملکرد تیم فوتبال پنج نفره بعد از مسابقات قهرمانی آسیا مالزی، هنوز برنامه خاصی برای رفتن یا ماندن در تیم ملی ندارم.

 

بهزاد زاد علی‌اصغر : در جریان مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا که برای کسب سهمیه جام جهانی اسپانیا بود، من به همراه چند نفر از بازیکنان فوتبال دچار آسیب‌دیدگی شدید شدیم و با تمام شرایط سختی که داشتیم، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه جام جهانی اسپانیا در خرداد سال آینده شدیم. با وجود کسب چنین موفقیت بزرگی، نه تنها هیچ کدام از مسئولان ورزش در فرودگاه به استقبال بازیکنان فوتبال نیامدند، بلکه تا به امروز کسی تماسی با من که از ناحیه مچ پای راستم دچار مصدومیت شدید شده بودم، نداشتند.

 

وی گفت: واقعا این نوع برخورد بی حرمتی به عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال پنج نفره است و با این نوع برخورد ارزش کار آنها را زیر سوال می بردند. کسب سهمیه جام جهانی اسپانیا کار راحتی نبود که مسئولان آن را نادیده بگیرند. 

 

زادعلی اصغر در پاسخ به این پرسش که برای حضور موفق در جام جهانی اسپانیا که خرداد سال آینده برگزار می‌شود، چه برنامه‌ای دارید، اظهار کرد: زمانی که حرمت ورزشکار حفظ نمی‌شود و مسئولان ارزشی برای کار بازیکنان فوتبال پنج نفره قائل نیستند، چگونه می‌توانم انگیزه کافی برای آماده‌سازی خود جهت حضور در جام جهانی اسپانیا داشته باشم. شخصیت من و خیلی از بازیکنان فوتبال بنا به دلایلی که قادر به بیان آنها نیستم، زیر سوال رفته است و من هنوز نتوانستم خود را راضی کنم که دوباره به فعالیتم در تیم ملی ادامه بدهم یا خداحافظی کنم.

 

عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم بعد از موفقیت خوبی که در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی کسب کردیم، از سوی مسئولان مورد حمایت و تجلیل قرار می‌گرفتیم، متاسفانه نه تنها پاداشی دریافت نکردیم بلکه به فراموشی نیز سپرده شدیم.

 

او در پایان درباره برنامه آینده خود گفت: در حال حاضر تا پایان سال ۲۰۱۸ با یکی از تیم‌های ترکیه قرارداد دارم، اما بعد از پایان قراردادم قصد دارم با یکی از تیم‌های اروپایی وارد مذاکره شوم. البته چند روز پیش از شالکه آلمان پیشنهاد داشتم که به خاطر قرارداد با تیم ترکیه قبول نکردم، اما به محض اتمام قراردادم به خاطر بی‌لطفی و تبعیضی که  مسئولان ورزش نسبت به ورزش معلولان و افراد سالم دارند، تصمیم دارم در یکی از تیم‌های اروپایی فعالیت خود را ادامه بدهم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است