مصدومیت ملی‌پوش قایقرانی معلولان بخاطر سقوط از بارفیکس

مصدومیت ملی‌پوش قایقرانی معلولان بخاطر سقوط از بارفیکس

25 دی 1396

عضو تیم ملی قایقرانی معلولان و دارنده مدال طلا بازیهای آسیایی تایلند به دلیل سقوط از میله بارفیکس از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و به مدت 10 روز از حضور در تمرینات قایقرانی دور خواهد ماند.

 

شهلا بهروزی راد : به دلیل تعطیل شدن اردوها بعد از مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا در تایلند، سعی کردم تمرینات بدنسازی خود را در کرمانشاه پیگیری کنم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم. به همین خاطر روز گذشته که در حال انجام تمرینات بدنسازی و با استفاده از میله بارفیکس در منزل بودم، به دلیل جدا شدن میله بارفیکس به شدت به زمین اصابت کردم و از ناحیه سر 14 بخیه خوردم. البته تا مدت 10 روز امکان حضور در تمرینات را نخواهم داشت و بعد از این مدت مشکلی برای شروع دوباره تمرینات خود نخواهم داشت.

 

وی با اشاره به امکانات ضعیف استان کرمانشاه برای انجام تمرینات قایقرانی گفت: در کرمانشاه چون دریاچه‌ مناسبی برای قایقرانی وجود ندارد و از قایق مخصوص معلولان نیز برخوردار نیستیم، تلاشم بر این بود که با تعطیلی اردوهای قایقرانی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران، از تمرینات بدنسازی دور نمانم و خود را برای مسابقات آینده آماده نگه دارم. البته به طور دقیق نمی‌دانم اردوها از چه زمانی آغاز خواهد شد، اما چون سال آینده مسابقات قهرمانی جهان در پرتغال را پیش رو داریم، امیدوارم هر چه سریعتر اردوها برگزار شود تا از تمرینات حرفه‌ای دور نمانیم.

 

دارنده مدال طلای قایقرانی معلولان در قهرمانی آسیا تایلند اظهار کرد: پس از این که در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در کانو تک نفره مسافت 200 متر به مدال طلا و کایاک تک نفره به مدال نقره دست پیدا کردم، عزم خود را جزم کردم که در مسابقات قهرمانی جهان که مرداد سال آینده در پرتغال برگزار می‌شود، رنکینگ جهانی خود را که در حال حاضر پنجم جهان هستم، ارتقاء ببخشم و به جایگاه بهتری دست پیدا کنم. البته در رقابتهای قهرمانی جهان تمرکز خود را تنها روی کایاک تکنفره معطوف خواهم کرد زیرا تصور می‌کنم در این رشته موفق‌تر از کانو هستم و می‌توانم به نتایج بهتری در رقابتهای جهانی دست پیدا کنم.

 

بهروزی راد در پایان گفت: تمام تلاشم بر این است که با متمرکز شدن روی رشته کایاک تکنفره در مسافت 200 متر بتوانم بهترین عملکرد را در رقابتهای قهرمانی جهان پرتغال داشته باشم و خود را در این رشته که تخصصی اصلی‌ام است، در جهان مطرح کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است