با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان برگزار شد

با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان برگزار شد

آموزش تعامل رانندگان سامانه با توان یابان

29 دی 1396
مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان، دوره آموزشی دو روزه‌ای را در تاریخ 28 و 29 دی ماه 96 برای رانندگان سامانه برگزار کردند.
روابط عمومی مجتمع رعد در این دوره که با توجه به نیازسنجی انجام شده از توان یابان طراحی و اجرا شد، مباحث متنوعی شامل آشنا کردن رانندگان سامانه با انواع معلولیت‌ها، شناخت الزامات و استانداردهای خدمت‌رسانی و ایمن‌سازی وسایل نقلیه برای توان یابان، روش‌های تامین امنیت فیزیکی در تردد توان یابان، مبانی روان‌شناسی و نحوه برخورد و رفتار رانندگان با توان یابان و خطوط قرمز و روش‌های برقراری ارتباط موثر و بهینه به رانندگان آموزش داده شد.
در این دوره دو روزه، 160 نفر از رانندگان سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان با حضور مدیران ارشد این سازمان و اساتیدی از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در کنار هم به بحث و تبادل نظر در مورد ارائه خدمات بهتر به توان یابان پرداختند. 
منصوره پناهی با اشاره به این که برگزاری یک دوره آموزشی با این محتوا در نوع خود بی‌سابقه است گفت: در زمان برگزاری رویداد توان تک، ما توانستیم ارتباط خوبی با مدیران سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان برقرار کنیم و نگاه مثبت ایشان باعث شد بتوانیم سرفصل‌های همکاری مشترکی را تعریف کنیم.
مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد افزود: این که یک مجموعه که تاثیر قابل‌توجهی در تسهیل و بهبود کیفیت زندگی توان یابان دارد آماده است نیروهای خود را در این سطح آموزش دهد و با مجموعه‌های دیگر تعامل سازنده داشته باشد نویدبخش اتفاقات بسیار مثبتی در آینده است. وی ابراز امیدواری کرد نگرش و عمل‌کرد سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان برای سایر سازمان‌های اثرگذار در حوزه معلولان الگو قرار گیرد و با ایجاد همکاری‌های بین‌سازمانی، ارتقاء کیفیت زندگی توان یابان با شتاب بیشتری صورت گیرد.
دوره آموزشی رانندگان سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان در روزهای 28 و 29 دی ماه 96 در محل سالن همایش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار گردید. این مجتمع، پیشرو در پیاده‌ سازی روش اشتغال حمایت‌شده است و ماه گذشته در همین راستا جشنواره توان تک را نیز برگزار کرده که با استقبال بسیار خوبی در جامعه مواجه شده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است