مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان سیستان و بلوچستان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان سیستان و بلوچستان برگزار شد

11 بهمن 1396

رئیس فدارسیون نابینایان و کم بینایان در این نشست، اظهار داشت: رشته نابینایان و کم بنیایان نسبت به سایر رشته های ورزشی در اقلیت قرار دارد، لذا سیاست های فدارسیون بر این است که با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان این ورزش را توسعه دهیم.

 

محمدرضا مظلومی با اشاره به نگاه ویژه دولت به ورزش نابینایان و کم بینایان، افزود: دولت تدبیر و امید در برنامه ششم توسعه از ارزش افزوده، برای ورزش همگانی و عمرانی اعتبار ویژه دیده است.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم به حضور ریاست فدارسیون نابینایان و کم بینایان در مجمع انتخاباتی استان یادآورشد: اداره کل ورزش و جوانان با تمام توان از ورزش نابینایان و کم بینایان حمایت کرده و هر گونه امکانات ورزشی لازم را مهیا خواهیم کرد.
 
محمود رضا امیاری در ادامه افزود: از ریاست فدارسیون نابینایان و کم بینایان انتظار داریم به ورزش استان نگاه ویژه داشته، تا با تعامل و ارتباط تنگاتنگ در خدمت ورزش نابینایان باشیم.
 
معاون توسعه امور ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان ،در خصوص سالن ورزشی نابینایان و کم بینایان گفت: تمام ورزشکاران نابینا و کم بینا می توانند از همه ی سالن های ورزشی بصورت رایگان در شیفت صبح استفاده کنند.
 
ادهم کرد در ادامه اظهار داشت:با تعامل و ارتباط سایر دستگاههای اجرایی در امر ورزش نابینایان و کم بینایان می توان کمک شایانی به این ورزشکاران کرد.
 
در پایان ازآقایان ادهم کرد معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان ،کیخواه رئیس هیات شهرستان زاهدان ،خانم جرجندی ورزشکار نابینای استان از زحمات 4 ساله این عزیزان توسط رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر بعمل آمد.
 
گفتنی است:در این مجمع ابوالفضل میر با کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه توانست برای دومین بار برصندلی ریاست هیات نابینایان و کم بینایان سیستان و بلوچستان تکیه بزند.
 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است