هادی رضایی: صمیمی بهترین فرد برای جانشینی خسروی‌وفا بود

هادی رضایی: صمیمی بهترین فرد برای جانشینی خسروی‌وفا بود

17 بهمن 1396

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته معتقد است صمیمی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون ورزش معلولان بوده است.

 

هادی رضایی  پیرامون تغییرات صورت گرفته در فدراسیون جانبازان و معلولان و حضور صمیمی در این فدراسیون افزود: هرچند جایگزین کردن فردی جای خسروی‌وفا کار سختی است، اما با توجه به شناختی که از صمیمی دارم و این که مدت ۱۴ سال با ورزشکاران جانباز و معلول کار کرده است، بهترین گزینه‌ای بود که می‌توانست جایگزین خسروی وفا شود. با حضور او هیچ تغییری در روند برنامه‌های فدراسیون ایجاد نخواهد شد. امیدوارم ضمن حفظ نتایج گذشته بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ارتقاء ببخشیم.

 

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در نخستین دوره لیگ جهانی که اواخر فروردین در تبریز برگزار خواهد شد، افزود: آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری برای حضور در لیگ جهانی با حضور ۱۸ والیبالیست معلول از ۱۱ اسفند در محل فداسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و به مدت ۸ روز ادامه خواهد داشت. سپس از ۱۵ فروردین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان در محل فدراسیون پیگیری می‌شود و در نهایت تیم به مدت یک هفته قبل از شرکت در لیگ جهانی اردوی خود را در تبریز ادامه خواهد داد و از ۲۸ فروردین نخستین دوره لیگ جهانی با حضور تیم‌های اوکراین، روسیه، آلمان، آمریکا، بوسنی و ایران آغاز و تا دوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 

وی از اعلام ترکیب ۱۲ والیبالیست شرکت‌کننده در لیگ جهانی در هفته آینده خبر داد و گفت: البته ما اسامی ۱۲ بازیکن شرکت‌کننده در لیگ جهانی والیبال نشسته را به فدراسیون جهانی اعلام کردیم و هفته آینده رسانه‌ای خواهیم کرد.

 

رضایی با بیان این که ۱۸ بازیکن اصلی برای حضور در سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان هلند و بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مشخص شده است، تصریح کرد: این ۱۸ بازیکن که ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها هستند تا زمان اعزام تیم به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در اردوی آمادگی خواهند بود و ما در سه رویداد مهمی که سال آینده پیش رو داریم، در هر تورنمنت از ۱۲ بازیکن استفاده خواهیم کرد. البته ۱۸ بازیکن انتخاب شده جزء برترینها هستند و ما امید به کسب قهرمانی با این بازیکنان در سه رویداد پیشرو داریم.

 

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته درباره حریفان ایران در لیگ جهانی اظهار کرد: بوسنی و روسیه جز دو تیمی هستند که همانند ایران تجربه ۵ فینال بازیهای پارالمپیک را دارنند و برای قهرمانی رقابت تنگاتنگی را با این دو تیم خواهیم داشت. البته آمریکا، اوکراین و آلمان را نیز نباید دست کم بگیریم تا شرایط قهرمانی خود را به راحتی از دست ندهیم.

 

رضایی همچنین درباره وضعیت تیم زنان گفت: تیم ملی والیبال نشسته زنان در حال حاضر هفتم جهان است و تمام تلاش ما بر این است در مسابقات جهانی هلند ضمن حفظ این رنکینگ تا دو پله در صورت امکان ارتقاء ببخشیم.البته با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان تیم زنان ایجاد کردیم، سعی داریم با بهبود تکنیک‌ها و افزایش قدرت بدنی و انگیزه زنان والیبالیست و با سرمایه‌گذاری خوب روی آنها در درازمدت بتوانیم به جایگاه خوبی در بخش زنان نیز دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است