افتتاح مدرسه استثنایی باغچه بان در بهبهان با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان

افتتاح مدرسه استثنایی باغچه بان در بهبهان با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان

25 بهمن 1396

 علی ممبینی گفت:  به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با همت بنیاد برکت، مدرسه استثنایی 6 کلاسه باغچه بان با حضور مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان، معاونت نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان، معاون فرماندار، امام جمعه،مدیر آموزش و پرورش بهبهان و جمعی از مدیران شهرستان بهبهان افتتاح شد.

 

وی با اعلام اینکه یکی از مهم ترین اهداف بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است، اظهار کرد: ساخت مدارس در مناطق نیمه برخوردار هم از جمله برنامه های این بنیاد است و این مدرسه نیز با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان توسط بنیاد برکت ساخته شده است.

 

ممبینی گفت: مدرسه باغچه بان از مدارس منتخب کشوری در طرح تعالی مدیریت مدرسه است که امیداریم با تلاش روزافزون مدیریت و عوامل مدرسه به موفقیت های بیشتری دست یابد.

 

گفتنی است؛  این مراسم با همسرایی دانش آموزان ناشنوا و تقدیم گل به حضار توسط آنان همراه بود . همچنین در پایان مراسم از معلمان برگزیده جشنواره درس پژوهی کشوری مدرسه استثنایی باغچه بان و مشاور فرماندار و ریاست آموزش و پرورش استثنایی در امور معلولین و  رئیس نوسازی شهرستان بهبهان با اهدا تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است