والیبالیست‌های قم صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند

والیبالیست‌های قم صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند

29 بهمن 1396

رئیس هیئت ورزش های معلولان استان قم گفت: در دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته تیم والیبال نشسته استان قم در یک بازی به پیروزی رسید اما در یک مسابقه نیز بازنده شد.

 

محمد پیروزمنش: رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم والیبال نشسته استان قم تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده بتواند در رتبه قابل قبول و آبرومندی در این فصل قرار گیرد.

 

وی افزود: پس از سال‌ها غیبت در لیگ برتر والیبال نشسته، امسال با همیاری خیران حضور در لیگ برتر محقق شد و نتایجی که تیم والیبال نشسته قم در رقابت با تیم‌های باسابقه و مدعی لیگ گرفته نتایج قابل دفاعی است و بدون تردید در آینده می‌توانیم به نتایج و رتبه‌های بهتری نیز برسیم.

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: تیم والیبال نشسته هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان قم در هفته سوم و چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه به برتری رسید و نتیجه را مقابل تیم گسترش فولاد تبریز واگذار کرد.

 

پیروزمنش به بیان داشت: تیم قم در ارومیه مقابل تیم شهرداری این شهر با نتیجه سه بر یک به برتری رسید و در تبریز برابر تیم گسترش فولاد با نتیجه سه بر صفر شکست را پذیرا شد و این شکست درحالی رقم خورد که تیم قم با نتایج ۲۴-۲۰ ، ۲۴-۱۸ و ۲۴-۲۱ در این دیدار با غیبت سه بازیکن اصلی خود نتیجه را به حریف واگذار کرد.

 

پیروزمنش عنوان کرد: تیم والیبال نشسته قم هفته گذشته نیز در قم میزبان ۲ تیم از شمال کشور بود به طوری که در ۲ بازی طی ۲ روز در مجموعه ورزشی جانبازان قم برابر تیم‌های روانکارهای گلستان و جانبازان مازندران بازنده، میدان را ترک کرد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است