مربی بسکتبال با ویلچر بانوان: تیم‌ملی با مشکل ویلچر مواجه است

مربی بسکتبال با ویلچر بانوان: تیم‌ملی با مشکل ویلچر مواجه است

7 اسفند 1396

مربی زنجانی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان، از نامناسب بودن وضعیت ویلچرهای تیم‌ملی خبر داد و گفت: امیدواریم این مشکل تا زمان اعزام تیم حل شود.

 

آزاده همایون‌پور، منطقه زنجان، اظهار کرد: مرحله سوم از اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران از یکم تا 11 اسفندماه در تهران در حال برگزاری است.

 

  وی افزود: خوشبختانه تیم از شرایط مطلوبی جهت اعزام به مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا برخوردار است ولی مشکل ابزاری ورزشکاران را آزار می‌دهد. 

 

همایون‌پور تصریح کرد: طی صحبت‌های صورت گرفته با رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان نسبت به حل مشکل ابزاری تیم‌ملی بانوان، امیدواریم هر چه سریع‌تر این مسئله مرتفع شود تا شاهد کسب نتیجه مطلوب و سهمیه صعود در بازی‌های آسیایی جاکارتا باشیم.

 

  سرمربی زنجانی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در ادامه یادآورشد: تعدادی رینگ به صورت امانت در اختیار بازیکنان تیم قرار گرفته است که این رینگ‌ها نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

 

  همایون‌پور افزود: بازیکنان به دلیل مطلوب نبودن ویلچرها، تحت فشار زیادی قرار دارند تا بتوانند به آن حد مطلوب دست یافته و مانور مناسبی در بازی داشته باشند اما این فشار موجب آسیب و ایجاد خستگی زود هنگام عضلات بازیکنان می‌شود.

 

  وی تصریح کرد: تکنیک و تاکتیک دو اصل مهم در عملکرد تیم و آمادگی جسمانی بسکتبالیست‌ها محسوب می‌شود که اگر در کنار ابزار ورزشی (ویلچر) قرار گیرد, موجب رشد و کسب نتیجه مطلوب خواهد شد.

 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است