کنترل ضوابط مناسب سازی ویژه معلولان در مرحله صدور پایان کار

کنترل ضوابط مناسب سازی ویژه معلولان در مرحله صدور پایان کار

8 اسفند 1396

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ضوابط مناسب سازی ویژه معلولان در مرحله صدور پروانه و پایان کار باید کنترل شود.

 

 حمید پوریوسف در ستاد بازسازی استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: یکی از اقدامات دبیرخانه مناسب سازی استان در سال ۹۵ و ۹۶، برگزاری تعداد ۱۶ جلسه کمیته فنی مناسب سازی به ریاست دفتر استانداری بوده است.

 

وی به عمده مسائل پیگیری شده اشاره کرد و افزود: بررسی و نحوه نظارت بر ارزیابی ساختمان های عمومی، رعایت ضوابط مناسب سازی در مرحله صدور پروانه و پایان کار، مناسب سازی حمل و نقل عمومی، مناسب سازی ساختمان های عمومی با اولویت مساجد و بانک ها و مناسب سازی مبلمان شهری از جمله اقدامات انجام شده است.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از موقعیت های مهم در سال ۹۵، اجرای طرح شهید رجایی بود که مناسب سازی محیط اداری ادارات کل با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت.

 

وی تاکید کرد: از ابتدای سال ۹۵، رتبه ۳۰ استان ها را در حوزه مناسب سازی ویژه معلولان داشتیم و امسال رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده ایم.

 

پوریوسف با اشاره به اینکه سامانه معبر از دیگر موارد پیگیری ما در خصوص معلولان بوده است گفت: از مرداد سال ۹۵ سامانه معبر در کشور راه اندازی شده است و ما نیز به این مهم پرداخته ایم.

 

وی در خصوص بودجه ویژه مناسب سازی معلولان گفت: ۱۰ درصد سرفصل نوسازی و به سازی اعتبارات کل به این بخش تعلق گیرد و تخصیص اعتبارات خاص جهت فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی از قبیل ساخت تیزر و بنر جهت مناسب سازی از جمله پیشنهادات ما است.

 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است