کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی در مسابقات جهان شرکت می کنند

کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی در مسابقات جهان شرکت می کنند

15 اردیبهشت 1397

هرمز نوروزی نژاد : امیر صمدی، کیوان رستم آبادی و عرفان توتونچی کشتی گیران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران حضور پیدا کرده اند.


وی ادامه داد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا بیست و یکم همین ماه در تهران ادامه می یابد.


نوروزی نژاد ادامه داد: ملی پوشان کشتی آزاد ناشنوایان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر خرداد ماه امسال در کشور روسیه برگزار می شود، آماده می کنند.


رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه، گفت: پژمان درستکار به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران را در رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان برعهده خواهد داشت.


وی در ادامه از فعالیت یک هزار ورزشکار ناشنوا در سطح استان و در رشته های مختلف خبر داد و گفت: از این تعداد 60 درصد آن ها را بانوان و 40 درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.


نوروزی نژاد یادآور شد: این افراد در 10 رشته ورزشی فعالیت می کنند که آقایان در رشته هایی نظیر کشتی آزاد و فرنگی، جودو، فوتبال و فوتسال و بانوان نیز در رشته هایی مانند والیبال، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، دو و میدانی و فوتسال فعال هستند.


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است