برگزاری دومین رویداد توان تک در نمایشگاه الکامپ 2018

برگزاری دومین رویداد توان تک در نمایشگاه الکامپ 2018

13 تیر 1397

همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ دومین رویداد توان‌تِک (TavanTech) از تاریخ 6 تا 9 مردادماه در با حضور استارت آپ های حوزه معلولیت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دومین رویداد توان‌تِک با هدف حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی و تجارت الکترونیکی مرتبط با حوزه معلولیت و ایجاد بستر مناسب برای معرفی توان‌یابان موفق و شاغل در اینگونه شرکت‌ها در جهت توسعه سرویس‌ها و خدمات موثر در بهبود کیفیت زندگی شهروندان به ویژه توان‌یابان برگزار می شود.

بر پایه این گزارش؛ برگزاری توان تک همزمان با نمایشگاه  الکامپ و الکام‌استارز امکانات موجود در فضای مجازی و اثر مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت را برای عموم شهروندان از جمله متخصصان و فعالان کسب و کارهای اینترنتی به نمایش خواهد گذاشت و  فرصت مناسبی است تا توان‌یابان با آشنایی و بهره مندی از فناوری اطلاعات مسیر تازه‌ ای را برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود در فضای مجازی به دست آورند.

روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با دعوت از صاحبان ایده، استارت آپ های مرتبط با حوزه معلولیت یا موثر در بهبود کیفیت زندگی توان یابان برای شرکت در این نمایشگاه خواستار حمایت فعالان کسب و کارهای اینترنتی و فضای مجازی از دومین رویداد توان تک شد.

علاقه مندان به شرکت در دومین رویداد توان تک می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه توان تک به شماره تلفن 88371096 تماس حاصل نموده یا به وب سایت www.raad-charity.org  مراجعه نمایند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با گذشت 34 سال فعالیت در عرصه آموزش‌های مهارتی و دانشگاهی افراد دارای معلولیت و همکاری با 28 مرکز مشابه و مستقل در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها، توانمند‌سازی و ارتقا کیفیت زندگی توان‌یابان را دنبال می‌کند.

رویداد توان‌تِک فرصتی است تا در کنار آشنایی افراد دارای معلولیت با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت-های اشتغال پایدار در اینگونه شرکت‌ها، از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود ؛ مدیران شرکت‌های استارت‌آپی علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های این گروه، رو در رو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار نموده و به مسؤولیت‌های اجتماعی خود در یک رویداد تخصصی عمل کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است