تفاهم همکاری های دو جانبه میان مجتمع رعد و مرکز توانبخشی قدس همدان

تفاهم همکاری های دو جانبه میان مجتمع رعد و مرکز توانبخشی قدس همدان

13 تیر 1397

همزمان با بازدید مدیران مجتمع رعد

منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به همراه جمعی از مدیران این خیریه از مرکز جامع توانبخشی معلولان ذهنی قدس همدان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به منظور آشنایی با فعالیت های آموزشی و کارگاه های تولیدی صنایع دستی از مرکز جامع توانبخشی معلولان ذهنی قدس همدان و فروشگاه مرکزی ویژه فروش محصولات تولیدی توان‌یابان بازدید کردند.

برپایه این گزارش در این بازدید که با حضور نرگس لاله مدیر واحد آموزش، حدیقه اسماعیل پور مسئول دفتر، دلارام طلاکوب مربی کارگاه سفال و آقای تهرانی همراه بود؛ زمینه های همکاری دو مجموعه به منظور آموزش سفالگری سنتی و میناکاری به توان‌یابان مجتمع رعد و بازاریابی و فروش محصولات کارگاه های تولیدی مجتمع قدس و تامین تجهیزات و ابزارهای سفالگری و کوره پخت سفال بررسی گردید و تفاهم لازم به عمل آمد.

مرکز جامع توانبخشی قدس همدان با پذیرش افراد دارای معلولیت جسمی و ذهنی خدمات خود را در دو بخش حرفه آموزی و کارگاه های اشتغالزایی به توان‌یابان ارائه می کند.

در این مجتمع تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور، کارگاه های آموزشی و تولیدی شامل نقاشی (هنردرمانی)، سفالگری، میناکاری و نجاری فعال بوده و محصولات تولیدی توان یابان در فروشگاه مرکزی این خیریه به فروش می رسد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است