پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان بهزیستی

پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان بهزیستی

2 مرداد 1397

 داریوش بیات‌نژاد در مراسم اختتامیه نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران، افزود: این نمایشگاه با همکاری شهرداری تهران (معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری) و مدیریت برج میلاد از ۲۸ تیر تا اول مرداد ماه برگزار شد.

 

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های مددجویان اعم از معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا شهروندان تهرانی آشنائیت بیشتری را نسبت به توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی استان تهران داشته باشند.

 

بیات‌نژاد گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری مزین به تولید ملی و حمایت از کالای ایران، عنوان شده است و بهزیستی برنامه‌های متعددی را برای حمایت از تولیدات مددجویان پیش‌بینی کرده است، بنا داریم نمایشگاه‌های دائمی را در سطح تهرانی برپا کنیم که البته در این بخش نیازمند مساعدت و همکاری سایر بخش‌ها از جمله مجمع امور صنفی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین شهرداری تهران هستیم.

 

وی افزود: در بخش اشتغال نیز دولت تدبیر و امید برنامه‌های بسیار مناسبی را اجرا کرده است و در واقع محدودیتی برای ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال نداریم. ضمن این که هم اکنون تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش استان تهران با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌شود.

 

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سازمان بهزیستی، میزان اشتغال مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولان و معتادان بهبود یافته افزایش یابد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است