دومین دوره توان تک با شعار "فرصت های برابر در فناوری و دسترس پذیری" برگزار می شود

دومین دوره توان تک با شعار "فرصت های برابر در فناوری و دسترس پذیری" برگزار می شود

4 مرداد 1397

اولین دوره رویداد توان‌تِک که در آذرماه سال 96 همزمان با روز جهانی معلولان در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری فعالان حوزه تکنولوژی و حضور پرقدرت کسب و کارهای کلان اینترنتی کشور برگزار گردید.

در این رویداد که شرکت‌های موفق استارت‌آپی و تجارت الکترونیک و توان یابان شاغل در آنها حضور داشتند؛ سرویس‌های خدماتی بهبود دهنده کیفیت زندگی شهروندان به ویژه توان‌یابان به بازدیدکنندگان معرفی شد.

همچنین دفتر اشتغال و کاریابی مجتمع رعد پایگاهی را برای تبادل اطلاعات توان یابان جویای کار و کارفرمایان علاقه مند به بهره مندی از آنها بخش نمایشگاهی توان تک ایجاد کرد.

در اولین دوره توان تک جایزه مسئولیت اجتماعی رعد و تندیس مسئولیت اجتماعی رعد در بخش افزایش مشارکت توان‌یابان در جامعه، تاکسی آنلاین اسنپ به دلیل استخدام نزدیک به دو هزار نفر از توان‌یابان، در بخش ارتقاء کیفیت زندگی توان‌یابان، شرکت دانش‌بنیان پکتوس به دلیل توليد تجهيزات كامپيوتري و الكترونيكي ويژه نابينايان برای بیش از دو دهه و فراهم آوردن امکان استفاده افراد نابینا از کامپیوتر و اینترنت بخش  فرهنگ‌سازی و تغییر نگرش در جامعه نیز کمپین «هستمت» که با اجرای بزرگ‌ترین و فراگیرترین کمپین محیط زیستی ایران که با شعار احترام به محیط زیست و احترام به انسان‌های اهدا شد.

دومین دوره توان تک از 6 تا 9 مردادماه سالجاری با شعار "فرصت های برابر در فناوری و دسترس پذیری" همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

دومین دوره توان تک فرصتی است تا توان‌یابان در کنار آشنایی با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت های اشتغال پایدار در اینگونه شرکت‌ها، از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود استفاده کنند.

همچنین مدیران شرکت‌ها و استارت‌آپ ها علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های افراد دارای معلولیت، رو در رو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار نموده و از نزدیک با نیازهای بخشی از شهروندان آشنا می شوند.

در واقع توان‌تِک رویدادی استارت‌آپی در حوزه معلولیت است که در آن شناخت افراد دارای معلولیت از فناوری‌های نوین و کاربردهای آن در مشاغل دانش محور و غیر فیزیکی و نیز آگاهی از فرصت های شغلی پایدار در کسب و کارهای تجارت الکترونیک بررسی و معرفی خواهد شد.

در توان‌تِک تلاش می‌شود با هم‌افزایی و مشارکت استارت‌آپ‌های فعال در حوزه معلولیت برای گسترش و توسعه این نوع کسب و کار اقدامات مؤثری انجام شده و چشم اندازی روشن برای سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم شود.

همچنین امکانات موجود در فضای مجازی و اثر مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت را به نمایش گذاشته می شود.

علاقه مندان به شرکت در دومین رویداد توان تک می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه توان تک به شماره تلفن 88371096 تماس حاصل نموده یا به وب سایت:

 www.raad-charity.org  مراجعه نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است