حضور مهندس محمود توسلی عضو هیات مدیره مجتمع رعد در پاویون رعد

حضور مهندس محمود توسلی عضو هیات مدیره مجتمع رعد در پاویون رعد

6 مرداد 1397

همزمان با افتتاحیه نمایشگاه توان تک؛

مهندس محمود توسلی، عضو هییت مدیره مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد، صبح امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه الکامپ با حضور در پاویون رعد از روند مراحل اجرایی نمایشگاه توان تک بازدید کرد.

وی در گفتگوی کوتاهی با ستاد خبری دومین رویداد توان تک با بیان اهداف مجتمع رعد برای تعامل و ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور تسهیل روند آموزش های کاربردی و تسریع اشتغالزایی توان یابان گفت: از اینکه کارآموزان و افراد دارای معلولیت در غرفه توان تک و استارتاپ ها  در رویداد توان تک حضور پیدا کرده اند بسیار خوشحال هستم. این حضور موثر و پرشور کمک می کند تا توان یابان مجتمع رعد و سایر افراد دارای معلولیت بتوانند تجربه های خوبی را به دست آورند و در آینده از آن برای بهبود وضعیت کاری خود استفاده کنند.

عضو هیات مدیره مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد ادامه داد: حدود یک دهه پیش از زمانی که بنده در بخش آموزش مجتمع رعد همکاری ام را شروع کردم، رشته هایی که در آنجا آموزش داده می شد؛ برای همه افراد معلول مناسب نبود. پس ما تصمیم گرفتیم به حوزه آی تی وارد شویم تا کارآموزان را در این حوزه توانمند کنیم. چون این کاری است که آنها به راحتی می توانند در آن مهارت های لازم را پیدا کنند و نیاز به شرایظ جسمی خاصی هم ندارد و تنها هوش فرد مورد نیاز است و غالبا شاهد آن هستیم که در این رشته موفق می شوند.

وی افزود: حوزه آی تی و فناوری بسیار سریع در حال پیشرفت است پس ما هم باید با سرعت رو به جلو رفته و همراه آن آموزش و نگرش‌ها را تغییر دهیم. ورود مجتمع رعد به این حوزه و برگزاری رویداد توان تک پیرو همین هدف است که دنبال می کنیم. همچنین در حال حاضر استارتاپ هایی که وجود دارند امکان دورکاری را برای افراد دارای معلولیت فراهم می کنند. با توجه به اینکه بیشتر افراد دارای معلولیت برای رفت و آمد به محل کار مشکلاتی دارند این موقعیت برای ایجاد اشتغال آنها بسیار موثر است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است