همکاری فرانش با مجتمع رعد برای  آموزش آنلاین توان یابان

همکاری فرانش با مجتمع رعد برای  آموزش آنلاین توان یابان

7 مرداد 1397

محمد رشیدی بنیان گذار و سعید فداکار مدیر فنی فرانش به عنوان اولین استارتاپ بازدید کننده از غرفه توان تک در نمایشگاه الکامپ گفتند: ما امسال یک غرفه در نمایشگاه داریم اما بیشتر هزینه غرفه سازی را به مناطق محروم اختصاص دادیم.

وی با تاکید به نقش موثر استارتاپ‌ها در زندگی افراد دارای معلولیت گفت: در اپلیکیشن فرانش ما تجربه همکاری دوسویه داریم.  هم برای افرادی که آموزش می‌دهند و هم برای افرادی که آموزش می‌بینند.

 افراد معلول از طریق ویدئوهای فرانش که جامع و کامل است اطلاعات کسب می‌کنند و می‌توانند به بازار کار وارد شوند.

استارتاپ‌ها برای انجام کارهایشان چون نیاز به حضور افراد در محیط کاری ندارند، برای اشتغال فردی که دارای محدودیت حرکتی است می‌تواند مفید باشد.

به نظر من افراد دارای معلولیت، انگیزه بیشتری برای ارائه خدمات بهتر دارند. حضور غرفه رعد را در الکامپ و رویداد توان تک امسال بسیار پرقدرت می‌بینم.

فرانش یک وبسایت آموزش آنلاین است. این وبسایت به صورت بسترهٔ آموزشی عمل می‌کند که در آن تولیدکنندگان شخص ثالث دوره‌های آموزشی خود را در قالب قطعات ویدیویی تهیه کرده و به صورت یک بسته یا دورهٔ آموزشی به رایگان یا برای فروش بر روی بستر فرانش قرار می‌دهند. دیگر کاربران فرانش برای یادگیری در این دوره‌ها ثبت‌نام می‌کنند که به صورت دسترسی آنلاین به این ویدیوها است.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است