جزییات مراسم اهدا تندیس مسئولیت اجتماعی خیریه رعد اعلام شد

جزییات مراسم اهدا تندیس مسئولیت اجتماعی خیریه رعد اعلام شد

8 مرداد 1397

مراسم اهدا تندیس مسئولیت اجتماعی رعد در رویداد توانتک در نمایشگاه بینالمللی تهران اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ تندیس مسئولیت اجتماعی رعد دوشنبه 8 مردادماه از ساعت 14 تا 16 همزمان با برگزاری رویداد توانتک در نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه بینالمللی تهران اهدا خواهد شد.

در این مراسم مدیر عامل و رییس هیات مدیره مجتمع رعد، نماینده شرکت اسنپ حامی مالی این رویداد و مهندس وحید شامخی کارشناس آینده پژوهی با موضوع نقش تکنولوژیهای آینده در بهبود کیفیت زندگی توانیابان به سخنرانی خواهند پرداخت.

بر پایه این گزارش چند سازمان کاندیدای دریافت این جایزه شده اند که پس از انتخاب نهایی در مراسم روز دوشنبه به ایشان اهدا خواهد شد.

تندیس مسؤولیت اجتماعی رعد به سازمان ها یا افرادی که در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت فعالیت یا اقدام ارزنده ای داشته اند؛ اهدا میشود.

 این تندیس، یک اعتبار اجتماعی و نشانه تعهد دستگاههایی است که به مسؤولیت اجتماعی شان وفادار هستند و با اهدا آن تلاش می شود بستر مناسب برای گسترش، تبیین و ترویج نقش مسئولیت اجتماعی آحاد برای احقاق حقوق قانونی افراد دارای معلولیت که ۱۱ درصد جامعه را به خود اختصاص داده اند.

دومین دوره رویداد توانتک همزمان با چهارمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ در سالن شماره 10  و 11 نمایشگاه بینالمللی تهران در پاویون توان تک از 6 تا 9 مردادماه برگزار می شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است