اهدا جایزه مسؤولیت اجتماعی رعد

اهدا جایزه مسؤولیت اجتماعی رعد

10 مرداد 1397

اهدا جایزه مسؤولیت اجتماعی رعد

همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و دومین رویداد توان­تِک، جایزه رعد به موفق ­ترین کسب و کار­های حوزه توانمندسازی افراد دارای معلولیت اهدا شد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد در مراسمی که با هدف معرفی شرکت­ های فعال در ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی توان­یابان و اهدا جایزه رعد برگزار شد، جوایز اول تا سوم دومین رویداد توا ن تِک توسط مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره رعد اهدا شد.

براساس این گزارش جایزه مقام سوم به شرکت اپلیکیشن­ ساز پازلی بابت 2 سال حمایت مستقیم از مؤسسه رعد، کمک به ساخت بیش از 30 اپلیکیشن کارآموزان رعد، برگزاری چند کارگاه آموزشی ساخت اپلیکیشن و همکاری در برگزاری جشنواره توان ­یاب و فضای مجازی اهدا شد.

جایزه دوم به سایت تأمین مالی جمعی مهربانه با به اجرا گذاشتن 170 پروژه موفق حمایت از اشخاص حقیقی یا حقوقی که سهم قابل ملاحظه­ ای از آنها را توان­ یابان به خود اختصاص داده­اند، اهدا شد و جایزه مقام اول به نماینده شرکت سامسونگ بابت اجرای کودکان امید و راه­اندازی کتابخانه گویا در 15 شهر برای کمک به ترویج فعالیت­های فرهنگی کودکان نابینا و کم بینا، اهدا شد.

شایان ذکر است در بخشی از این مراسم شاهین طبری رئیس هیأت مدیره شرکت چارگون و عضو ثابت دبیرخانه رویداد توان­تِک با اشاره به تاریخچه اهدا جایزه رعد، افزود: هدف از طراحی و اهدا جایزه رعد، بالا بردن سطح مطالبه­گری توان­یابان و آشنایی شرکت­ها با نیازهای این گروه از شهروندان و مسؤولیتی که می­توانند به عنوان بخشی از جامعه در تأمین این نیازها ایفا کنند بوده است.

گفتنی ­ست در نخستین رویداد توان­تِک شرکت اسنپ، کمپین هستمت و استارت­آپ پکتوس به ترتیب جوایز اول تا سوم مسؤولیت اجتماعی رعد را دریافت کرده بودند. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است