برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولان و جانبازان و سالمندان

      برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولان و جانبازان و سالمندان

19 شهریور 1397

نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین ، جانبازان ، سالمندان  و صنایع پزشکی وابسته برای چهارمین  سال متوالی  در تهران گشایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این نمایشگاه از 11 لغایت 14 مهر ماه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعیت هلال احمر ، انجمن های تخصصی حوزه معلولان و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  و مراکز علمی و دانشگاهی در محل سایت نمایشگاهی  مجتمع نمایشگاهی گفتگو (جنب بوستان گفتگو) از ساعت 10 الی 18  برگزار می گردد.

مهندس نوری مدیر نمایشگاه تخصصی تجهیزات  توانبخشی معلولین ، جانبازان و سالمندان گفت : این نمایشگاه یک فرصت طلایی برای شناخت ظرفیت کشور در ارائه خدمات تخصصی توانبخشی افراد دارای معلولیت است که می تواند با گسترش روابط متقابل با سایر کشور ها زمینه های ارتقاء توانمندی های تخصصی کشور برای تولید محصولات مورد نیاز جانبازان و معلولان را فراهم کند و موجب پویایی سازمان ها و زمینه ساز موفقیت آنها شده ، در استقلال و توسعه کشور نقش مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد : برپایی این نمایشگاه تخصصی به ویژه با رویکرد چند جانبه ی آن در به نمایش گذاشتن تجهیزات توانبخشی در کنار خدمات ارگان های دولتی و سازمان های مردم نهاد به عزیزان دارای معلولیت ، تاکیدی بر نقش اساسی همکاری و مشارکت سازمان  های غیر دولتی  با ارگان های دولتی در ارتقای سطح سلامت جسمانی ، روانی و اجتماعی جامعه است .

نوری هدف اصلی این نمایشگاه را ;  توسعه کمی و کیفی خدمات و تجهیزات کمک توانبخشی  جهت بازتوانی معلولین و جانبازان و افراد دارای ناتوانی ، ارتقاء  کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان در جهت توسعه فناوری و زیرساخت های صنایع توانبخشی ایران  با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات کمک توانبخشی در داخل کشور و کمک به توسعه صادرات کالا و همچنین فراهم آوردن بستری مناسب جهت آگاهی آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده ویژه افراد دارای ناتوانی ، معرفی محصولات و خدمات توانبخشی و برقراری ارتباط مناسب میان عرضه کنندگان و مصرف کنندگان و شناساندن قابلیت های تولید کنندگان داخلی در جهت کمک به افراد دارای ناتوانی و معلولیت برای حداکثر استقلال فردی و اجتماعی  دانست . وی افزود: با برنامه های جانبی نمایشگاه در تلاش هستیم در کنار دانش افزائی کارشناسان و فعالان حوز توانبخشی و پزشکی و شناساندن قابلیت های تولیدکنندگان داخلی اطلاعات افراد دارای معلولیت  و خانواده های آنها درباره خدمات تخصصی توانبخشی موجود در جامعه افزایش یابد.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقمندان می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی رایگان در کلاسهای آموزش تخصصی، سمینارها ی تخصصی، کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این رویداد شامل (ارائه خدمات آموزشی رایگان)  بهره مند گردند.

چهارمین  نمایشگاه بین المللی تخصصی  تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین ، جانبازان و سالمندان و صنایع پزشکی  وابسته (E.R.D 2018)  تا کنون با حضور بیش از 60 شرکت تولید کننده و واردکننده محصولات کمک توانبخشی و خدمات سازمان های مردم نهاد به عرضه محصولات توانبخشی خواهند پرداخت.

همچنین برای این نمایشگاه برنامه های جانبی همچون کارگاه های آموزشی ، سمینارهای تخصصی – برنامه های ورزشی و تقدیر از کارآفرینان و پیشکسوتان در حوزه صنعت توانبخشی در نظر گرفته شده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است