آخرین کتاب زهره ناطقی یکی از کارآموزان مجتمع رعد منتشر شد

آخرین کتاب زهره ناطقی یکی از کارآموزان مجتمع رعد منتشر شد

19 شهریور 1397
آخرین کتاب زهره ناطقی مترجم  به تازگی با نام «تافی و پای» روانه بازار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ کتاب مصور «تافی و پای» با ترجمه زهره ناطقی برای کودکان چهار تا هشت سال، توسط انتشارات پایش در سال نود و هفت به چاپ رسیده است. نویسنده کتاب «تافی و پای»، پیپا گودهارت است و آقای پل هاوارد آن را تصویرگری کرده است.
موضوع کتاب، درباره پسر بچه‌ای است که دلش نمی‌خواهد به مدرسه برود. او در یک کاروان زندگی می‌کنند و عاشق اسبش است و ...محتوای این داستان، بیشتر در رابطه با گریز کودکان از مدرسه و علاقه آن‌ها به حیوانات است.
ناطقی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار روابط عمومی مجتمع رعد گفت: تقریبا ده سال پیش به واسطه یکی از آشنایان به واحد آموزش مجتمع رعد معرفی شدم و دوره‍‌های آموزشی کامپیوتر و ماشین نویسی را گذراندم. تقریبا هشت سالی می‌شود که به کار در حوزه ترجمه کتاب به خصوص از زبان فرانسه مشغول هستم. گواهینامه دلف را از سفارت فرانسه گرفته‌ام و توانایی ترجمه متون انگلیسی و فرانسوی را دارم. تاکنون پنج  کتاب با نام‌های کودک دریا، رودخانه واژگون، فلسفه به زبان ساده، مجموعه آقای ماجیکا را ترجمه کرده‌ام. 
برای خرید این کتاب می‌توانید به آدرس تهران، میدان بهارستان، بین بانک اقتصاد نوین و کشاورزی، پلاک 43، طبقه سوم مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن ٠٢١-٣٦٦١٩١١٠ تماس حاصل فرمایید.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است