حضور مجتمع رعد در چهارمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی

حضور مجتمع رعد در چهارمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی

17 مهر 1397

چهارمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی از یازدهم مهرماه تا چهاردهم مهرماه با حضور مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، انجمن های فعال حوزه معلولان و تولید کنندگان تجهیزات توانبخشی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ چهارمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی با حضور مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، انجمن های فعال حوزه معلولان و تولید کنندگان تجهیزات توانبخشی در بوستان گفتگو محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار شد. در این نمایبشگاه موسسات فرهنگی و انجمن‌های مرتبط با حوزه‌افراد دارای معلولیت در نمایشگاه حاضر بودند و ضمن ارائه و معرفی خدمات خود نسبت به اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای توانبخشی ایران و جهان به افراد دارای معلولیت فعالیت داشتند.

مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد طی چهار روز حضور در نمایشگاه به معرفی خدمات و فعالیت‌های خود در بخش های آموزشی، توانبخشی و تحصبلات دانشگاهی پرداخت. همچنین در غرفه مجتمع رعد با حضور با حضور کارآموزان و کارشناسان واحد کارآفرینی و توانبخشی به پرسش های تخصصی بازدیدکنندگان پاسخ داده شد.

لیلا داداشیان مسئول واحد خود اشتغالی و غرفه مجتمع رعد در این نمایشگاه به خبر نگار ما گفت: انجمن هایی مثل رعد نیاز روز جامعه هدف را به خوبی می دانند و می توانند خدمات مناسب را به سمت این جامعه هدایت کند.

کتایون حقیقی مسئول واحد توانبخشی مجتمع رعد درباره حضور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با همکاری هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی ایران مرکز ضایعات نخاعی جانبازان سازمان بهزیستی کشور و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می گردد. تعدادی شرکت­ها و ngoهای مرتبط با افراد دارای معلولیت هم در این نمایشگاه حاضر هستند و هدف حضور این انجمن ها بیشتر فرهنگی است.

فریدون نوری، مجری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات توانبخشی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه اطلاع رسانی و دسترسی بهتر به اطلاعات برای جامعه نیازمند است. امسال همچون سال‌های گذشته شاهد حضور و فعالیت شرکت‌ها و موسساتی در نمایشگاه بودیم که همواره دغدغه تحول و بهبود در شرایط زندگی افراد دارای معلولیت و شرایط خاص را دارند.

وی افزود: نهاد‌های بسیاری در کشور هستند که می‌توانند با همکاری و همیاری، ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کنند.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه موسسات و شرکت‌های تولید کننده تجهیزات توانبخشی داخلی از جمله: شرکت فهم الکترونیک با ارائه کشنده ویلچر، وسیله‌ای برای حرکت آسان‌تر و سریع ویلچر و فروشگاه تجهیزات پزشکی و توانبخشی همگام با همکاری انجمن علمی و آفرینش‌های هنری معلولان ایران، شرکت پکتوس  با سابقه طولانی در زمینه ارائه تجهیزات مناسب افراد نابینا و کم‌بینا ، مرکز دندان‌پزشکی تاف نیز فعال در حوزه دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان افراد دارای معلولیت تجهیزات و وسایل شخصی مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

شایان ذکر است در پایان کار این نمایشگاه لوح سپاسی به مجتمع رعد اهدا شد که در آن از تلاش­ها و همکاری­های مجتمع رعد برای برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات توانبخشی قدردانی شده است.

غرفه‌ها و محصولات شرکت‌ها و موسسات مختلف طی این چهار روز مورد توجه قرار گرفت و بازدیدکنندگان متفاوتی از این غرفه‌ها دیدن کردند. از جمله‌ رئیس جمعیت هلال‌احمر که از غرفه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات توانبخشی بازدید کرد.

امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی و آگاهی رسانی و همکاری افراد دارای معلولیت و فعالان این حوزه شرایط و امکانات بهتری در زندگی افراد جامعه هدف فراهم شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است