افتخار آفرینی کارآموختگان مجتمع رعد در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018

افتخار آفرینی کارآموختگان مجتمع رعد در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018

18 مهر 1397

مدال­های رنگارنگ بر گردن کارآموختگان مجتمع رعد در بازی­های پاراآسیایی جاکارتا آویخته شد وزهرا نعمتی، مجید کاکوش و حسین خرسند امیری کارآموختگان افتخار آفرین مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد موفق به کسب چندین مدال در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 شدند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ زهرا نعمتی بانوی کماندار، مجید کاکوش ملی پوش تیراندازی باکمان و حسین خرسند امیری پرتابگر دیسک، در رشته­های مختلف بازی­های پاراآسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال­های نقره و برنز شدند.

بر اساس این زهرا نعمتی بانوی کماندار کشورمان که چندین مدال طلا از مسابقات پارالمپیک و جهانی را در کارنامه خود دارد؛ در سومین دوره بازی­های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و در فینال رقابت­های ریکرو به مدال نقره بسنده کرد.

مجید کاکوش دیگر ملی پوش تیراندازی باکمان کشورمان نیز در رقابت­های w1 این بازی­های برابر نماینده کره جنوبی به برتری رسید و مدال برنز را کسب کرد.

سرانجام حسین خرسند امیری با پرتاب ۱۹ متر و ۶۹ سانتی‌متری در ماده پرتاب دیسک رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در کلاس ادغامی F۵۱/۵۲/۵۳ صاحب نشان طلا شد.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ افتخار آفرینی فرزندان خود در سومین دوره بازی­های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و کسب مدال­های رنگین را به این عزیزان، خانواده­ های دلسوز و کارآموزان و حامیان همیشگی خیریه رعد تبریک می­گوید.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است