۸۰۰۰ ناشنوا در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

۸۰۰۰ ناشنوا در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

13 آبان 1397

مهران تیشه‌گران در نشست مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان این استان ضمن بیان اینکه ۱۸ رشته ورزشی در هیئت ناشنوایان فعال است، ابراز داشت: هیئت ناشنوایان سمنان می‌تواند با بهبود عملکرد خود و معرفی نفرات برتر در رشته‌های ورزشی این حوزه به تقویت زیرساخت‌های موجود در این هیئت بسیار کمک کند.

 

وی بابیان اینکه حدود هشت هزار ناشنوا در رشته‌های مختلف به‌صورت سازمان‌یافته فعالیت دارند، اضافه کرد:جذب پشتیبان یا همان حامیان مالی می‌تواند در پیشرفت ورزشکاران این شاخه اثرگذار باشد بنابراین انتظار می‌رود هیئت‌ها نسبت به این مهم اهتمام کافی را داشته باشند.

 

دبیر فدراسیون ناشنوایان بابیان اینکه برای تحول در هیئت استانی باید برنامه‌های مدون و جامع ارائه شود، ابراز داشت: مشکلی ازنظر کسب مدال در بین ورزشکاران وجود ندارد اما مشکل اصلی در جذب حامیان مالی، فراهم کردن زیرساخت‌ها و پررنگ‌تر شدن حضور آن‌ها در مسابقات ورزشی است.

 

تیشه گران بابیان اینکه ناشنوایان به‌عنوان عضوی از جامعه معلولان نیازمند توجه هستند، تصریح کرد: ناشنوایان در بیان و ارتباط گرفتن با دیگران دچار محدودیت هستند لذا با خدمت به این قشر می‌توان این محدودیت‌ها را به فرصتی برای درخشش بدل کرد.

 

وی بابیان اینکه هیئت ناشنوایان استان سمنان به تحول نیاز دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود این هیئت سامان بخشی ورزشکاران ناشنوا را در دستور کار خود قرار دهد و با رویکرد برنامه محوری زمینه حضور آن‌ها را در عرصه‌های رقابت ورزشی بیش‌ازپیش فراهم کند.

 

 در این نشست سمیه میراج به‌عنوان رئیس جدید هیئت ناشنوایان استان سمنان انتخاب شد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است