مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی از مجتمع رعد تجلیل کرد

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی از مجتمع رعد تجلیل کرد

17 آذر 1397

در هفته گرامیداشت معلولان با حضور جمعی از کارآفرینان موفق توان‌‌یاب، کارفرمایان مرتبط با کاریابان توان‌‌یاب و مراکز آموزشی و حرفه‌‌آموزی توان‌‌یابان، مراسم تجلیل از فعالان عرصه‌‌های کسب و کار افراد دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش روابط‌‌عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم 22 شخصیت حقوقی و حقیقی فعال در عرصه کسب و کار افراد دارای معلولیت حضور داشتند، ابتدا حاضران با ارایه گزارشی کوتاه ضمن معرفی سوابق و فعالیت‌‌های خود به گوشه‌‌ای از مسائل و مشکلاتشان پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

در ادامه دکتر سیدنجم‌‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تبریک روز جهانی معلولان، گفت: ظرفیت‌‌های قابل توجهی در این جمع نهفته است که یکی از ثمرات این نشست می‌‌تواند به اشتراک گذاشتن این توانایی‌‌ها در زمینه تولید، بازاریابی و اشتغال افراد دارای معلولیت باشد.

رئیس سازمان رفاه با اشاره به فروشگاه‌‌های عرضه محصولات فرهنگی توان‌‌یابان، افزود: فروشگاه «دست‌‌آفرین» با هدف توسعه و عرضه محصولات و صنایع دستی توان‌‌یابان در مناطقی از شهر تهران افتتاح شده است و در آینده نیز توسعه بیشتری پیدا می‌‌کند، این فروشگاه با دریافت امانی محصولات توان‌‌یابان و فروش آنها و در زمینه بازاریابی محصولات عزیزان توان‌‌یاب فعالیت می‌‌کنند.

در ادامه مدیر‌عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌‌های اجتماعی با اهدا لوح سپاسی از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و منصوره پناهی مدیر‌عامل آن تجلیل کرد. در قسمتی از این لوح آمده است «ارزشمندترین انسان‌‌ها کسانی هستند که دغدغه خود را هزینه معاش دیگران می‌‌کنند، اینک که با اراده‌‌ی مستقل در ایجاد اشتغال و توسعه آن نقش مؤثر داشته‌‌اید،  امیدوارم همواره پیروز و سربلند باشید» .

شایان ذکر است مجتمع رعد در یک سال گذشته 22  نفر از کاریابان را به سطح مشاغل پایدار رسانده است. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است