تبریک مجتمع رعد برای کسب مقام دومی توان‌یابان عضو تیم بوچیا پرسپولیس

تبریک مجتمع رعد برای کسب مقام دومی توان‌یابان عضو تیم بوچیا پرسپولیس

30 آذر 1397

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، افتخارآفرینی و کسب مدال توان‌یابان کارآموز و کارآموخته خود از جمله عباس عباسی، برهان کوهکن و افشین پرفکر‌مقدم را که در پنجمین دوره رقابت‌های باشگاهی بوچیای مردان کشور در بابلسر تبریک می‌گوید.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، افتخارآفرینی توان‌یابان خود در تیم‌های مختلف از جمله تیم پرسپولیس در پنجمین دوره رقابت های باشگاهی بوچیای مردان کشور شرکت کرده اند و با کسب رتبه دوم  کشوری مایه مباهات و افتخار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد شده اند.

در این رقابت ها آقایان عباس عباسی، برهان کوهکن، ابوالفضل دونده، امیر حسین بنایی، حسین جعفری، علی خسروی در تیم پرسپولیس حضور داشتند؛ مجتمع رعد این حضور پرشور و کسب مقام دومی کشور را به اعضای تیم پرسپولیس، مربی تیم افشین پرفکر مقدم و سرپرست  پرتلاش آن محمد کوهکن تبریک عرض می نماید.

شایان ذکر است مرحوم علی اصانلو از توان یابان مجتمع رعد، عضو تیم ملی پوش بوچیای کشور و از اعضای تیم پرسپولیس بود.

اصانلو به تازگی پس از ماه­ها جدال با بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت؛ محمد کوهکن در گفتگو با روابط‌عمومی مجتمع رعد ضمن اهدا تندیس مقام دومی این دوره از رقابت­‌ها به مرحوم علی اصانلو اعلام کرد به زودی اعضای تیم بوچیای پرسپولیس با حضور بر مزار وی، یاد و خاطره این بازیکن الگو و نمونه را گرامی خواهند داشت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است