حذف تیراندازان معلول ایران در روز نخست جام جهانی امارات

حذف تیراندازان معلول ایران در روز نخست جام جهانی امارات

28 بهمن 1397

در نخستین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، دو نماینده کشورمان از راهیابی به مرحله فینال بازماندند.

 

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان که در العین امارات در حال برگزاری است، حسن اکبری در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R3 درازکش در کلاس SH1 و رقیه شجاعی در همین ماده از راهیابی به فینال جام جهانی بازماندند.

 

حسن اکبری، ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R3 درازکش در کلاس SH1 در رقابت با حریفان خود با کسب ۶۳۰٫۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد و رقیه شجاعی دیگر نماینده ایران در همین ماده و کلاس‌بندی با کسب ۶۲۳٫۸ امتیاز در مکان چهل و دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله فینال بازماندند.

 

در این ماده نماینده انگلیس با ۶۳۵٫۶ امتیاز در رده نخست ایستاد، نماینده چین با ۶۳۵٫۳ امتیاز دوم شد و نماینده اسلواکی با ۶۳۴٫۷ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

 

سمیرا ارم، ساره جوانمردی، زهرا غلامزاده، مهدی زمانی، حسن اکبری، سیدمحمدرضا میرشفیعی، رقیه شجاعی، مهدی برنایی و زیور فدایی ۹ تیرانداز معلولی هستند که در این تورنمنت حضور دارند.

 

هدایت این تیم را یوسف آجورلو در العین امارات بر عهده دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است