برگزاری پیش رویداد جام سفیران 11 ایران

برگزاری پیش رویداد جام سفیران 11 ایران

16 اسفند 1397

با همت پویش 11 ایران، دومین دوره مسابقات بوچیا جام سفیران 11 ایران روز جمعه 17 اسفند در سالن ورزشی نیکخواه بهرامی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می­‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رعد؛ دومین دوره مسابقات بوچیا با حضور 8 تیم توان‌‌یاب و 8 تیم آزاد، مرکب ورزشکار و تأثیرگذاران کسب و کارهای نو پا در سالن ورزشی نیکخواه بهرامی برگزار می‌­شود.

در این دوره جام سفیران 11 ایران که به یاد قهرمان تازه از دست رفته "علی اوصانلو" برگزار می‌­شود، فیلم‌­های کوتاهی از مسابقات دوره اول و تلاش زنده یاد علی اوصانلو به نمایش درآمد.

در قسمتی از این مراسم رضا سخن سنج مدیر روابط‌عمومی مجتمع رعد با حضور در جایگاه ضمن خیرمقدم و خوشآمدگویی به حضار، گفت: مجتمع رعد 35 سال پیش با هدف اثبات توانایی‌های افراد دارای معلولیت پا به عرصه فعالیت‌­های اجتماعی و آموزشی نهاد و امروز خرسند است با همکاری و همراهی مؤسسه خیریه همگام و پویش 11 ایران دومین دوره جام بوچیا را با کیفیت بهتری برگزار می‌­کند.

در ادامه، مراسم قرعه کشی بین 16 تیم برگزار شد و هریک از تیم­‌ها حریفان دوره مقدماتی خود را شناختند و حسن فیروزی سرداور مسابقات در مورد قوانین و مقررات بوچیا توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان مراسم پیش­رویداد جام سفیران 11 ایران، تیم‌های تازه ثبت نام کرده در سالن ورزشی خیریه رعد چند دور بازی کردند تا با حال و هوای بازی بوچیا بیشتر آشنا شوند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است