کسب مقام سوم کانون­های اجتماعی مرکز علمی کاربردی رعد در جشنواره دانشگاهی رویش

کسب مقام سوم کانون­های اجتماعی مرکز علمی کاربردی رعد در جشنواره دانشگاهی رویش

23 اسفند 1397

دومین جشنواره رویش ویژه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بازار بزرگ ایران (ایران مال) برگزار شد و دانشجویان توانیاب مرکز آموزش علمی کاربردی رعد با برپایی غرفه، آثار منتخب خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابطعمومی مجتمع رعد؛ براساس برنامه‌ریزی واحد سرپرستی مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی غرب استان تهران، جشنواره 2 روزه درون دانشگاهی رویش در محل مجتمع تجاری ایرانمال برگزار شد و در این جشنواره 21 غرفه از واحدهای استانی و نیز 24 غرفه مرتبط کانونی، آثار منتخب مراکز و دانشجویان را به نمایش درآورد.

براساس گزارش­های تهیه شده در طول مدت برگزاری جشنواره بیش از 300 نفر دانشجو، مدرس و متخصص از غرفه­های آن بازدید کردند و 7 گروه های تخصصی در قالب مهندسان و متخصصان مختلف از جشنواره بازدید داشتند، همچنین در زمان برگزاری جشنواره 14 نمایش صحنه­ای توسط گروههای هنری- دانشجویی به اجرا گذاشته و 38 کارگاه آموزشی با استفاده از ظرفیت اساتید برگزار شد.

در حاشیه جشنواره دکترسید­احمدرضا پیش­بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراکز آموزشی در برگزاری جشنواره رویش، افزود: جشنواره رویش فرصتی مناسب برای افزایش روحیه نشاط، همکاری و مشارکت در بین دانشجویان است که با استفاده از این دستآورد می شود موقعیتهای خوبی در زمینه کارآفرینی و اشتغال فراهم کرد.

 در آیین پایانی که با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه، دکتر شهریار فرهمندراد سرپرست ستاد مراکز آموزشی غرب استان تهران و دبیر اجرایی جشنواره، دکتر سیدعلی بدری معاون اداری مالی دانشگاه، دکتر سیداحمدرضا پیش­بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و دکتر احمد دارابی مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی، برگزار شد، مرکزآموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد در بخش کانون­های اجتماعی مقام سوم را کسب کرد.

شایان ذکر است، مرکزآموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد در نخستین جشنواره درون دانشگاهی رویش که سال 1396 در مشهد برگزار شد در بخش کانون­های اجتماعی مقام شایسته تقدیر را کسب کرده بود.  

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است