تیشه‌گران: تلاش خواهم کرد ناشنوایان به حقشان برسند

تیشه‌گران: تلاش خواهم کرد ناشنوایان به حقشان برسند

19 فروردین 1398

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: سعی خواهم کرد به قول‌هایی که در مجمع دادم، عمل کنم تا روزی که از فدراسیون می‌روم با بدرقه ناشنوایان فدراسیون را ترک کنم.

 

مهران تیشه‌گران  یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود در سال جدید را آماده‌سازی تیم ناشنوایان برای شرکت در بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ عنوان کرد و افزود: هشتمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان آبان ماه امسال در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود که در دوره قبل این رقابت‌ها که در ۱۱ رشته ورزشی با حضور ۱۶۰ ورزشکار شرکت کرده بودیم موفق به کسب جایگاه پنجم شدیم. در این دوره با توجه به اینکه امکان شرکت در رشته‌های کشتی، فوتبال، والیبال و کاراته را نداریم، سعی کردیم تنها در ۶ رشته ورزشی دوومیدانی، تکواندو، جودو، فوتبال، فوتسال و والیبال ساحلی در بخش زنان و مردان حضور فعال داشته باشیم و از همان جایگاه پنجمی دفاع کنیم.

 

وی گفت: البته در رشته‌های تنیس‌روی میز، بدمینتون، تنیس، شنا و بسکتبال چون شانس کسب مدال نداریم با رؤسای انجمن‌ها نشست خواهیم داشت که در صورت حمایت مالی، حداکثر با یک تا دو ورزشکار در این رشته‌ها نیز حضور پیدا کنیم. البته این اعزام در صورت حمایت مالی انجمن‌ها محقق خواهد شد.

 

رئیس فدراسیون ناشنوایان با بیان اینکه حمایت تمام جانبه از ورزشکاران ناشنوا خواهیم داشت، تصریح کرد: همان طور که در مجمع انتخابات ناشنوایان قول دادم در بحث معیشت، استخدام و یکسان سازی پاداش مدال آوران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد و تلاش می‌کنم انتظارات ناشنوایان را برآورده کنم. البته در بحث یکسان سازی پاداش مدال آوران که دغدغه اصلی ورزشکاران ناشنواست، شاید نتوانیم پاداش‌ها را یکسان‌سازی کنیم، اما سعی خواهم کرد با کمک وزارت ورزش و در حد امکان شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

 

تیشه‌گران اضافه کرد: هدفم بر این است که اگر زمانی از فدراسیون رفتم دست پر و با بدرقه ناشنوایان فدراسیون را ترک کنم و احساس نکنم که هنوز کار نیمه تمام باقی مانده است. امیدوارم شرایطی ایجاد کنم که به عنوان مسؤول فدراسیون و با کمک وزارت ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها و نهادها، ناشنوایان به حقشان برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: طی نشستی که با محمود خسروی وفا داشتم، قرار بر این است با هماهنگی کمیته بین‌المللی پارالمپیک و فدراسیون جهانی ناشنوایان، ۳ تا ۴ رشته ورزشی ناشنوایان به صورت آزمایشی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنند و اگر این حضور موفقیت‌آمیز بود در پارالمپیک ۲۰۲۴ به صورت کامل حضور پیدا کنیم.

 

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: امیدوارم روزی برسد که ناشنوایان نیز زیر نظر پارالمپیک فعالیت کنند تا ناشنوایان بدون دغدغه و در آرامش کامل در تورنمنت‌های مختلف حضور پیدا کنند.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا در اعضای هیأت رئیسه فدراسیون تغییراتی انجام خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: طی دو سالی که این اعضا با فدراسیون ناشنوایان همکاری داشتند، از نظر مالی خیلی کمک کردند و این قول را دادند که در کنار من نیز باشند، امیدوارم این حمایت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است