استارت آپ «توانیتو» در مجتمع رعد رونمایی شد

استارت آپ «توانیتو» در مجتمع رعد رونمایی شد

11 اردیبهشت 1398

مراسم رونمایی استارت آپ «توانیتو» با حضور منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد،دکتر علی کاظمی نماینده مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بودجه، دکتر ذوالفقار یزدان‌مهر معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، شاهین طبری،رئیس هیات مدیره شرکت چارگون، مهندس منصور برجیان مدیرعامل انجمن آفرینش‌های هنری معلولان ایران، حسین جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران و جمعی از مدیران و فعالان فضای مجازی کشور در سالن همایش رعد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ «توانیتو» سامانه ارائه خدمات در منزل یا محل کار فردی است که نیاز به خدمات دارد. استفاده از این سامانه کار راحتی‌کافی‌ست در این سایت ثبت‌نام کرده، خدمات موردنظرتان را جست‌وجو و آن را رزرو کنید. سپس کار تمام است. در زمان مناسب خدمات را با کیفیت بالا دریافت خواهید کرد.

وحید رجبلو در مراسم رونمایی توانیتو به بیان داستان زندگی خود پرداخت و گفت:  من چند سالی کار با کامپیوتر را انجام دادم تا اینکه در اتاقم خدمات کامپیوتری راه انداختم. در این میان مادر و برادرم مجید همیشه همراهم بودند. به مادرم کار با کامپیوتر را یاد داده بودم. طوری که او بافتنی را آنلاین آموزش می‌داد و گاهی هم به کمک من می‌آمد. این‌طور بود که در محله همه ما را شناختند و اگر کاری داشتند برای ما می‌آوردند. سپس سایت توانیتو را راه انداختم که خدمات را به خانه آورد. این سایت در ابتدا نامش همیار مهر بود و با استقبال خوبی مواجه شد.

وحید رجبلو هدف خود از راه‌اندازی توانیتو را  مناسب‌سازی جامعه برای افراد دارای معلولیت عنوان کرد و افزود: خدمات توانیتو به معلولان محدود نمی‌شود. این سامانه امکان اشتغال و درآمدزایی برای ارائه‌دهندگان خدمات را نیز فراهم می‌کند. این افراد می‌توانند با ثبت‌نام در این سایت و تشکیل پرونده، خدمات خود را به توان­یابان  ارائه کنند. وی یک پزشک را مثال می‌زند که می‌تواند ساعاتی از روزش را به ارائه خدمات به توان‌یابان  اختصاص دهد. و در نهایت گفت که توانیتو از کمک شرکت‌ها و افرادی که بتوانند در این مسیر به جامعه توان‌یابان خدمت کنند، استقبال می‌کند.

منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به تحول در کسب و کارهای دوران جدید، افزود: از آنجا که کسب و کار در عصر جدید تابع تفکر، ارتباطات و خلاقیت است و تفاوت‌های بسیاری با دوران کشاورزی و صنعت از لحاظ توانایی فیزیکی به وجود آمده است، بنابراین زمینه مناسب برای اشتغال اشخاصی همچون آقای وحید رجبلو فراهم است.

سارا حلم‌زاده، مدیر محصول توانیتو نیز در این مراسم خدمات و نحوه کارکرد توانیتو را شرح داد و افزود: توانیتو در فاز اول، خدمات اساسی مانند پزشکی، فیزیوتراپی، وکالت و آرایشگری را ارائه می‌دهد. پس از ورود به سایت و ثبت‌نام به‌عنوان توان یاب، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را درخواست و آن را در محل خود دریافت کنید این خدمات را پایه‌ای برای توانمندسازی و حضور بیشتر افراد معلول در جامعه قلمداد کرد.  

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است