تحول در ورزش نابینایان با راه اندازی استخر شهید هرندی

تحول در ورزش نابینایان با راه اندازی استخر شهید هرندی

22 اردیبهشت 1398

«سید کاظم شمس» با بیان اینکه تکمیل شدن مجموعه ورزشی نابینایان شهید هرندی تحول در ورزش این قشر ایجاد می کند، افزود: مجموعه ورزشی نابینایان شهید هرندی در زمینی به وسعت سه هکتار احداث شده و استخر شنای آن آخرین سالنی بود که چند روز پیش افتتاح شد. البته این استخر سه سال پیش افتتاح شده بود که به خاطر نداشتن برخی از زیرساخت ها قابل استفاده نبود.


رییس هیات ورزش نابینایان استان تهران ادامه داد: در چند ماه گذشته پیگیری های لازم را برای تکمیل این مجموعه انجام دادم و با صرف هزینه ای بالغ بر 800 میلیون تومان این سالن نیز به بهره برداری رسید. بهره برداری از استخر موجب شد تا ورزشکاران نابینا برای نخستین بار صاحب یک مجموعه کامل باشند و استفاده از این مجموعه برای تمامی ورزشکاران این قشر رایگان است.


شمس تاکید کرد: کامل شدن امکانات مجموعه شهید هرندی می تواند افزون بر ارائه خدمات به ورزشکاران نابینا، درآمد زایی برای هیات داشته باشد. همچنین این مجموعه ظرفیت میزبانی از رقابت های ملی و بین المللی را دارد.

 

وی همچنین گفت: در گذشته همکاری خوبی بین فدراسیون نابینایان و هیات ورزش استان تهران بود اما این همکاری در طول زمان کم و کمتر شد. همچنین ما از شهردار تهران برای بازدید از این مجموعه دعوت به عمل آوردیم که هنوز اجابت نشده است.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است