مهدوی‌نیا: قایقرانانی به مجارستان اعزام می‌شوند که در فینال قرار بگیرند

مهدوی‌نیا: قایقرانانی به مجارستان اعزام می‌شوند که در فینال قرار بگیرند

4 خرداد 1398

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از اعزام تیم به مسابقات جهانی مجارستان برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد و گفت: کسانی به این تورنمنت اعزام می‌شوند که در فینال A مسابقات قرار بگیرند و شانس زیادی برای کسب سهمیه داشته باشند.

 

مسعود مهدوی نیا: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مردادماه برگزار می‌شود که برای شرکت در این تورنمنت تاکنون دو مرحله اردوی آمادگی در دریاچه ورزشگاه آزادی برپا کردیم.

 

وی گفت: در این مسابقات در ۶ رشته سهمیه توزیع می‌شود که تلاش بر این است که حداقل در ۴ رشته (۲ سهمیه در بخش زنان و ۲ سهمیه مردان) سهمیه را به خود اختصاص دهیم.

 

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان خاطرنشان کرد: در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو علاوه بر کایاک تک نفره ۲۰۰ متر برای نخستین بار در رشته VOA نیز به دنبال کسب سهمیه هستیم.

 

مهدوی‌نیا از نادر عیوضی و مسعود قیصری در کلاس KL3، اسلام جاهد کلاس KL2، امین آونده کلاس KL1، شهلا بهروزی راد کلاس KL3 و رؤیا سلطانی کلاس KL2 ملی‌پوشان حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی نام برد و گفت: بعد از برپایی ۳ مرحله اردوی آمادگی دیگر کسانی به مسابقات جهانی مجارستان اعزام می‌شوند که در فینال A مسابقات قرار بگیرند و شانس زیادی برای کسب سهمیه داشته باشند.

 

وی در پایان در ارزیابی از وضعیت قایقرانان حاضر در اردوی تیم ملی افزود: طی دو مرحله رکوردگیری که از ۶ قایقران حاضر در اردو داشتیم، وضعیت رکوردها راضی‌کننده بود و بهتر از آنچه که تصور می‌کردیم قایقرانان در رکوردگیری ظاهر شدند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است