جلالی‌پور و نعمتی برای کسب مدال برنز تلاش می‌کنند

جلالی‌پور و نعمتی برای کسب مدال برنز تلاش می‌کنند

18 خرداد 1398

در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان در هلند، دو کماندار کشورمان برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.

 

 در ادامه مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان در هلند و در ماده ریکرو حذفی انفرادی مردان اصغر زارعی‌نژاد ۶ بر ۲ تایلند را شکست داد ولی در یک هشتم نهایی ۶ بر ۴ برابر کمانداری از کره جنوبی شکست خورد.


غلامرضا رحیمی نیز ۷ بر ۳ مغلوب نماینده هند شد.


پوریا جلالی‌پور ۶ بر صفر نماینده مغولستان را شکست داد و راهی دور بعد شد. وی در یک هشتم نهایی کمانداری از هند را شکست داد. جلالی‌پور در دور یک‌چهارم برابر نماینده ترکیه با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی برابر کمانداری از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در دیدار رده‌بندی روز یک‌شنبه ۱۹ خرداد به مصاف حریفی از روسیه می‌رود.


در ریکرو انفرادی زنان نیز زهرا نعمتی ابتدا ۷ بر یک کمانداری از اوکراین را شکست داد، سپس برابر نماینده ایتالیا با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و راهی دور نیمه‌نهایی شد. نعمتی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب کمانداری از لهستان شد و راهی دور رده‌بندی شد. وی روز یک‌شنبه در دیدار رده‌بندی به مصاف حریفی از روسیه می‌رود.

 

در کامپوند انفرادی مردان نیز رمضان بیابانی در تیر طلایی هادی نوری را شکست داد، اما در ادامه و در مرحله یک هشتم با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ مغلوب آمریکا شد.


علی سینا منشازاده در دور سوم ۱۴۴ بر ۱۴۱ نماینده آفریقای جنوبی را شکست داد و حریف کمانداری از بریتانیا در دور یک هشتم شد. وی با برتری ۱۴۶ بر ۱۳۸ برابر این حریف راهی دور بعد شد.


وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۳ برابر نماینده ترکیه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

 

در کلاس w1 مردان نیز مجید کاکوش و محمدرضا زندی که در دور نخست کماندارانی از آمریکا و جمهوری چک را شکست داده بودند، در دور دوم به ترتیب برابر نمایندگان جمهوری چک و ترکیه با نتایج ۱۴۱ بر ۱۳۸ و تیر طلایی شکست خوردند و از صعود به مراحل بالاتر باز ماندند.
 
 
منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است