یوسف‌زاده: تنها جودوکارانی به قزاقستان اعزام می‌شوند که شانس مدال داشته باشند

یوسف‌زاده: تنها جودوکارانی به قزاقستان اعزام می‌شوند که شانس مدال داشته باشند

24 خرداد 1398

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان از اعزام ۵ جودوکار به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان خبر داد.

 

محمدرضا حاج یوسف‌زاده : مسابقات قهرمانی آسیا جودوی نابینایان و کم‌بینایان در قزاقستان برگزار می‌شود و چون برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است اهمیت زیادی دارد. بنابراین سعی داریم کسانی را به این مسابقات اعزام کنیم که شانس بالایی برای کسب مدال و سهمیه داشته باشند.

 

وی از سعید کوهکن، رضا غلامی، علی عباس‌نژاد، وحید نوری، محمدرضا خیرالله زاده و محمد علی شنانی به عنوان ۶ جودوکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان نام برد و گفت: احسان موسی‌نژاد در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به دلیل عدم دریافت کلاس‌بندی پزشکی بین‌المللی در گرند اسلم باکو امکان شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان را ندارد و ما فرد دیگری که در این وزن در حد و اندازه‌ی موسی‌نژاد باشد فعلاً نداریم. از سوی دیگر چون نگاه ما در قزاقستان تنها مدال آوری است، در نتیجه علی شنانی نیز چون کیفیت کارش خیلی بالا نیست و هنوز نتوانسته فاکتورهای لازم را کسب کند شاید به قزاقستان اعزام نشود.

 

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان در پایان تصریح کرد: تاکنون دو مرحله اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان در کمپ جودو ورزشگاه آزادی برگزار شده و سعی داریم برای آماده سازی هر چه بهتر تیم تا زمان اعزام ۵ مرحله اردوی تدارکاتی دیگری برپا کنیم تا تیم قدرتمند و خوبی را عازم قزاقستان کنیم تا با کسب امتیازات بیشتر سهمیه‌های زیادی را به جودوی نابینایان و کم‌بینایان اختصاص دهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است