دوومیدانی کاران نابینای همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور درخشیدند

دوومیدانی کاران نابینای همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور درخشیدند

25 خرداد 1398

سمیه سهیلی  با اشاره به درخشش دومیدانی کاران همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: بیستمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور مردان طی دو روز با حضور نماینده کمیته ملی پاراالمپیک و شرکت ۱۲۰ ورزشکار برگزار شد.

 

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم همدان با درخشش دو و میدانی کاران خود به جایگاه نخست رسید و قهرمان شد و تیم‌های تهران و فارس در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش بانوان نیز تیم همدان به مقام قهرمانی رسید.

 

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج انفرادی بانوان همدانی در این رقابت‌ها گفت: در بخش بانوان پرستو حضرتی در ۴۰۰ متر، معصومه محبی منش در ۲۰۰ متر و مهوش نیک‌رویی در ۱۰۰ متر همگی به مدال دست یافتند.

 

سهیلی خاطرنشان کرد: همچنین آرزو محبی منش در ۱۰۰ متر مدال طلا و مهوش نیک‌رویی در ۲۰۰ متر مدال نقره بر گردن آویختند.

 

وی با اشاره به نتایج انفرادی آقایان نیز بیان کرد: در این بخش حمید اسلامی در ۱۵۰۰ متر و ۵۰۰۰ متر دو مدال طلا گرفت و مهرداد مرادی در ۱۰۰ متر، محمدرضا محمد زاده در ۱۰۰ متر و وحید علی نجیمی در ۴۰۰ مدال نیز به مدال طلا رسیدند.

 

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان عنوان کرد: همچنین مهرداد مرادی در ۴۰۰ متر و وحید علی نجیمی در ۱۰۰ متر مدال نقره را از آن خود کردند و تیم آقایان همدان در این رقابت‌ها به مربیگری مهدی موسوی به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است