دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدان ۷ مدال طلا کسب کردند

دوومیدانی کاران نابینا و کم بینای همدان ۷ مدال طلا کسب کردند

1 تیر 1398

سمیه سهیلی با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان اظهار داشت: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان که در استان کردستان برگزار شد دوندگان همدانی موفق به کسب ۷ مدال طلا شدند.

 

وی افزود: در این رقابت‌ها مهرداد نجفی، علی ملکی، مهدی سیاری، محمدرضا اقبالی، سجاد خدایاری و ایمان طالبی به مربیگری حمید اسلامی ۷ مدال طلای ارزشمند کسب کردند.

 

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج تیم بانوان همدان گفت: در رقابت‌های بانوان تنها با ۳ ورزشکار به مربیگری سهیلا مرادی و سرپرستی اکرم ساسان پور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم که موفق به کسب ۳ جایگاه نخست شدیم.

 

سهیلی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار همدان نیز در رشته‌های پرش طول، ۲۰۰ متر و پرتاب وزنه به سه مقام نخست دست یافتند.

 

وی با اشاره به آغاز استعدادیابی در تابستان بیان کرد: طی فراخوانی اعلام می‌کنیم تمام کسانی که مشکل ضعف بینایی و کم‌بینایی دارند از سن ۷ تا ۳۰ سالگی به هیئت ما مراجعه و زیر نظر مربیان استعدادیاب در سالن ورزشی فعالیت کنند.

 

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌ها که فرزندانشان با مشکل بینایی مواجه اند نمی‌دانند چنین هیئت ورزشی وجود دارد و هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی و هیئت‌ها در استان همدان مظلوم واقع‌شده است.

 

سهیلی با اشاره به لزوم معرفی این هیئت ورزشی گفت: درخواست داریم نگاه مسئولان، رسانه‌ها و مطبوعات به این هیئت ورزشی بیشتر شود.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است