دبیر اجرایی پارالمپیک: راهبرد مدال آوری اولویت هزینه های کمیته است

دبیر اجرایی پارالمپیک: راهبرد مدال آوری اولویت هزینه های کمیته است

11 تیر 1398

«هادی رضایی» : بر مبنای سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک عمل خواهیم کرد و ورزشکارانی که سهمیه کسب کنند و امید مدال داشته باشند بدون شک تحت حمایت این کمیته قرار خواهند گرفت. اما اینکه برخی از مشکلات اقتصادی گلایه دارند باید بگویم ما نمی‌توانیم به مشکلات تمام آنها ورود کنیم.

 

او در زمینه بعد حمایتی ورزشکاران جانباز و معلول گفت: ما نمی‌توانیم ردیف بودجه مشخص برای برخی حمایت‌ها تعریف کنیم بلکه بر مبنای مبلغی که سازمان برنامه و بودجه به این کمیته اختصاص می‌دهد اقدام خواهیم کرد. کمیته ملی پارالمپیک بحث حمایتی ندارد بلکه اولویت قهرمانی دارد. ما از قهرمانان حمایت می‌کنیم و تمامی پاداش مدال‌ها را به ورزشکاران مدال آور پرداخت می‌کنیم. برخی از کسانی که گلایه دارند به میزان پاداش خود توجه کنند آیا پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان برای مدال نقره که از طرف کمیته پرداخت می‌شود حمایت نیست؟

 

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: در ایران یک میلیون نفر معلول وجود دارد که از بین آنان ۸۰ هزار ورزشکار معلول و نابینا وجود دارد آیا ما می‌توانیم تمام نیازهای این قشرها را برطرف کنیم؟ بدون شک نه زیرا در تقسیم کاری که انجام شده فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سازمان بهزیستی نقش دارد. ما به فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و نابینایان کمک می‌کنیم و این فدراسیون‌ها باید در راستا قهرمان پروری و استعدادیابی باید بودجه‌ها را هزینه کنند.

 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره برخی از شائبه‌های در زمینه اولویت دادن به این رشته‌ها گفت: من قبل از آنکه مربی والیبال نشسته باشم دبیر اجرایی کمیته هستم و باید تمام رشته را به یک چشم نگاه کنم. آیا من نمی‌توانم با تیم ملی والیبال نشسته به روسیه بروم؟ پاسخ مثبت است چون تمام هزینه‌های سفر والیبال نشسته بر عهده آن کشور است اما من این کار نمی‌کنم چون وظیفه‌ای بزرگ‌تر از سرمربیگری دارم.

 

رضایی در توضیح صرفه جویی در ورزش گفت: برای رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا ۱۰ بازیکن و ۲ مربی اعزام شد در حالی که می‌توانستیم شمار بیشتری اعزام کنیم اما این کار نکردیم و در نهایت با بهترین صرفه اقتصادی قهرمان رقابت‌ها شدیم.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است