تیرانداز زنجانی در سودای کسب سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۰

تیرانداز زنجانی در سودای کسب سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۰

17 تیر 1398

بانوی تیرانداز زنجانی : در زمان حاضر در اردوی تیم ملی تمرینات نفس گیر و سخت را به همراه چهار نفر دیگر از ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ استرالیا و کسب سهمیه سپری می‌کنم.

 

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقات اهمیت بالایی دارد، زیرا آخرین فرصت برای کسب سهمیه و حضور در پا را المپیک ۲۰۲۰ توکیو بشمار می‌رود که بسیار مهم است.

 

شجاعی افزود: مربیانم در تیم ملی تمرکز فعالتیم را در ماده تفنگ بادی ایستاده R۲ و در ماده R۳ مبنا قرار داده اند که تمرینات فشرده ای از ۱۰ تیر تا ۲۰ همین ماه آغاز کرده ایم که همچنان ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: پس از پایان این اردو، چهار اردوی دیگر برای آماده سازی بیشتر در نظر گرفته شده و سپس مهر امسال به رقابت‌های جهانی اعزام می‌ شویم.

 

این بانوی ورزشکار زنجانی خاطر نشان کرد: تا کنون همه موفقیت‌های کسب شده‌ام، مرهون هدایت‌ها و حمایت‌های هیأت تیراندازی استان بود و علاوه بر آن مربیان دلسوزم نیز نقش بسزایی در تکمیل پازل افتخارآفرینی هایم داشتند.

 

این بانوی تیرانداز زنجانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال طلا در ماده تفنگ بادی ایستاده R۲ شد و در سکوی نخست قرار گرفت.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است