مجتمع رعد استاندارد ملی مؤسسات خیریه را کسب کرد

مجتمع رعد استاندارد ملی مؤسسات خیریه را کسب کرد

3 مرداد 1398

 

پس از دریافت گواهینامه بین‌المللی مؤسسات خیریه(SGS ) به فاصله کوتاهی جلسه ممیزی مؤسسه  "مدیریت حامیان نو اندیش افرا" برگزار شد و مجتمع رعد با پاسخگویی به مراحل هفتگانه، موفق به کسب امتیاز 82 شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، مؤسسه مدیریت حامیان نواندیش افرا با مطالعه ملاک‌های استانداردسازی مؤسسات خیریه و نیکوکاری در سطح جهان و بومی‌سازی آنها، کارآمد‌ترین روش‌های ارزیابی مؤسسات خیریه فعال ایرانی را با عنوان "استاندارد ملی مؤسسات خیریه" در 7 محور حاکمیت سازمان، منابع انسانی، ارتباطات، امور مالی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی، بهبود مستمر و زیرساخت، تدوین کرده است. این مؤسسه در گام نخست مجتمع رعد را ارزیابی و ممیزی کرد که در پایان این نشست مجتمع رعد با کسب امتیاز 82 از 100، شایسته دریافت نشان نقره «افرا» اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پس از 8 ماه تلاش مشترک تیم‌های کارشناسی مؤسسه افرا و مجتمع رعد و تعامل تنگاتنگی که از شهریور سال گذشته تا اوایل خرداد امسال با هدف اخذ گواهینامه (SGS NGO Benchmarking)

آغاز شد و بر بنا مادگی‌های ایجاد شده در هر دو طرف، ارزیابی مجتمع رعد با استاندارهای افرا برای بهبود زیر ساخت‌های مدیریتی انجام شده است.

در گزارش خلاصه مدیریتی که مؤسسه افرا برای ممیزی از مجتمع رعد تدوین، تنظیم و ارایه داده ، توصیه‌‌های خود را اعلام کرد که عبارت‌اند از: به‌روزرسانی برنامه‌های راهبردی، اصلاح ساختار سازمانی، طراحی سازوکار پایداری و نظارت در حوزه حاکمیت سازمانی، تبدیل بهبود مستمر به‌عنوان یک رویکرد مدیریتی به فرهنگ سازمانی و طراحی برنامه تحول برای حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب در 7 سال پیش‌رو. همچنین سطح توسعه یافتگی سازمانی از نظر مؤسسه افرا به 4 بخش زیر ساخت، هوشمند عملیاتی، هوشمندی تحول و هوشمندی استراتژیک منحصر می‌شود و از نگاه افرا مجتمع رعد با کسب امتیاز 82 در سطح هوشمندی عملیاتی قرار دارد که بخش‌های مهمی از هوشمندی تحول را نیز آغاز کرده است.

در پایان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد این موفقیت بنیادین را به تمام خانواده بزرگ این مؤسسه شریف و با سابقه از نیکوکاران تا داوطلبان، مدرسان، کارکنان، کارآموزان و عموم مردم شریف تبریک می‌گوید و امیدوار است با همدلی همه‌ی عزیزان شاهد موفقیت بیشتر برای مجتمع رعد باشیم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است