تمرینات کم تنها مشکل آماده سازی فوتسالیست های ناشنوا است

تمرینات کم تنها مشکل آماده سازی فوتسالیست های ناشنوا است

7 مرداد 1398

علی رعدی : چهار مرحله اردو برگزار کرده و امروز پنچمین مرحله اردو با حضور ۱۸ بازیکن آغاز شده است اما نکته مهم این تمرینات این است که ما در هر مرحله حدود ۱۱ جلسه تمرین می کنیم و فوتسالیست ها به شرایط خوبی از آمادگی می رسند اما با پایان اردو همه چیز تمام می شود و در اردوی بعدی بسیاری از تمرینات مرحله قبل باید تکرار شود.

 

وی با بیان اینکه در این مرحله نفرات اعزامی به بازی های آسیایی انتخاب می شوند، گفت:‌ بین ۱۲ تا ۱۴ نفر به نهمین دوره بازی های آسیایی اعزام می شوند اما در این مرحله اسامی چهار نفر خط می خورد و سه مرحله باقی مانده تا اعزام تیم به هنگ کنگ با همین چهارده نفر پیگیری می شود.

 

این مربی ادامه داد:‌ خوشبختانه با وجود کمی تمرینات، بازیکنان پیشرفت خوبی داشته اند و با تعامل و همکاری با تیم های باشگاهی در هر مرحله از اردو ۲ دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی برگزار کردیم و در این مرحله از اردو نیز با تیم های لیگ برتری مقاومت کرج و ستارگان ورامین دیدار دوستانه خواهیم داشت.

 

رعدی اضافه کرد:‌ با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مالی فدراسیون امکان برگزاری اردوی تدارکاتی در خارج از کشور را نداریم.

 

وی گفت:‌از نظر فنی مشکل ما روی تاکتیک های گروهی است و از سوی دیگر باید روی ضربات ایستگاهی از کرنر و اوت کارکنیم اما به جرات می گویم که تیم به هماهنگی بسیار خوبی دست یافته که در موفقیت تیم در بازی های آسیایی هنگ کنگ و مسابقات جهانی سوئیس اثر بخش خواهد بود.

 

سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان اظهار داشت: فوتسال ناشنوایان بازیکنان خوبی دارد به طور مثال اصغر محبوب یکی از بازیکنان خوش تکنیک در این رشته است اما کارمند شهرداری است و مدیرانش به وی مرخصی برای حضور در اردوها را نمی دهند و با توجه به اینکه متاهل است و هزینه های زندگی اش را باید بپردازد از همراهی با تیم خوداری کرده است یا بازیکن عقب گیر ما که به دلیل بردیده شدن پایش نمی تواند تیم را همراهی کند.

 

این مربی ژاپن را مهم ترین رقیب تیم فوتسال ناشنوایان ایران در بازی های آسیایی هنگ کنگ عنوان کرد و گفت: فوتسال ژاپن همیشه فوتسال ایران را در همه بخش ها و رده های سنی با مشکل مواجه می کند و در هنگ کنگ نیز کار ما برابر این تیم سخت است.

 

هدایت تیم فوتسال ناشنوایان به عهده علیرضا رعدی است و علی زندی پور و سردار پاریاد (مربیان)، شهریار نصر اصفهانی (مربی بدنساز) و نعیم باقری (مربی دروازه بان ها) کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

 

این اردوکه از امروز  شروع شده تا ۱۳ مرداد ادامه دارد.  نهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه در هنگ کنگ برگزار می شود.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است