دبیر فدراسیون ناشنوایان: یکصد ورزشکار به بازی های آسیایی ناشنوایان اعزام می شوند

دبیر فدراسیون ناشنوایان: یکصد ورزشکار به بازی های آسیایی ناشنوایان اعزام می شوند

15 مرداد 1398

«حمید بنی تمیم» : حدود یکصد ورزشکار در رشته های دو و میدانی، فوتبال، ‌فوتسال، تکواندو، جودو، ‌والیبال ساحلی، تنیس روی میز و شنا به نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان به هنگ کنگ اعزامی می شوند که این کاروان با مدیران، ‌سرپرستان و کادر فنی تیم ها در مجموع حدود ۱۵۰ نفر هستند.

 

وی اظهار داشت:  اگر چه اسامی ورزشکاران اعزامی به ستاد برگزاری نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان اعلام شده است، ‌اما کادر فنی تا ۲ هفته مانده تا شروع بازی ها (آبان سال ۹۸) فرصت دارند در اسامی نفرات اعزامی تغییراتی ایجاد کنند.

 

بنی تمیم ادامه داد: با وجود مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هنگ کنگ، اما هیچ ورزشکاری از حاشیه امنیت برخوردار نیست و باید تا زمان اعزامی حدنصاب های لازم را کسب کرده و در وضعیت خوبی از نظر آمادگی باشد.

 

وی همچنین در خصوص اعتبار مورد نیاز برای آماده سازی ورزشکاران و درخواست مسوولان این فدراسیون برای دریافت اعتبارات سال ۹۸ در نیمه نخست سال گفت:‌ هنوز با این درخواست موافقت نشده است، ‌اما اگر تا اواخر شهریور ماه نیز بخش عمده اعتبار سال ۹۸ پرداخت شود، این امکان فراهم می شود که کاروان ورزشی ناشنوایان با آمادگی بیشتر و بدون دغدغه راهی هنگ کنگ شود.

 

وی در خصوص سهم زنان ناشنوا از کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هنگ کنگ گفت:‌ ۱۱ ورزشکار زن ناشنوا در قالب سه رشته دو ومیدانی، تکواندو و  تنیس روی میز راهی این رقابت ها خواهند.

 

دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: کاروان اعزامی به هنگ کنگ یک کاروان کیفی است.  نفراتی راهی مسابقات می شوند که شانس بیشتری در کسب مدال داشته باشند.  

 

این مدیر ورزشی در خصوص مذاکرات فدراسیون ورزش های ناشنوایان با وزارت ورزش در خصوص پاداش قهرمانان گفت:‌ «مهران تیشه گران» رییس فدراسیون به صورت حضوری و کتبی این مساله را پیگیری کرده و امیدواریم با توجه به شرایط خاص این ورزشکاران و مشکلات مالی که بیشتر آنان با آن مواجه هستند بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

 

بنی تمیم گفت:‌ شرایط اقتصادی و وضعیت کنونی کشور را به خوبی درک می کنیم اما برگزاری اردوها، رفت و آمد ورزشکاران و سایر مسایل مرتبط با فعالیت های ورزشی آنان با وجود همکاری هیات ها کار بسیار سختی است و  امیدواریم وزارت ورزش و خیرینی که همیشه به یاری ما آمده اند حمایت ویژه ای داشته باشند.

 

دبیر فدراسیون ناشنوایان همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار و سالگرد شهادت «محمود صارمی» تصریح کرد: رسانه ها، خبرنگاران و گزارشگران یار دوازدهم هر فدراسیون محسوب می شوند و انتظار داریم همیشه با نگاه تیزبین و انتقادات سازنده حرکت و تصمیمات درست و نادرست فدراسیون ها را مورد توجه قرار دهند تا مدیران ورزشی با دقت بیشتری برنامه هایشان  را دنبال کنند.

 

نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان از ۱۰ تا ۲۱ آبان سال جاری در کشور هنگ کنگ برگزار می شود. در حال حاضر اردوی رشته های مختلف ناشنوایان اعزامی به این رقابت ها در تهران و شهرستان ها در حال پیگیری است.

 

منبع : ایرنا

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است