حفظ محیط زیست با حمایت از توان‌یابان

حفظ محیط زیست با حمایت از توان‌یابان

16 مرداد 1398

طرح تهیه و توزیع ویلچر برای افراد دارای معلولیت نیازمند که از 4 سال پیش در مجتمع رعد با همکاری پویش "هستمت" آغاز شد، همچنان پرتوان دنبال می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ به دنبال پیشنهاد همکاری پویش اجتماعی "هستمت" که با هدف حفظ محیط زیست اقدام به جمع‌آوری داوطلبانه در پلاستیکی بطری‌ در استان‌های مختلف کشور کرده بود، مجتمع رعد ضمن پذیرش مسؤولیت دبیرخانه طرح، وظایف ثبت‌نام، نوبت‌دهی، راستی‌آزمایی، انجام تحقیقات کارشناسی، تهیه و توزیع ویلچرها را بر عهده گرفت و تا پایان سال 1397 تعداد 75 دستگاه ویلچر را بین افراد دارای معلولیت استان‌های: سیستان و بلوچستان، کردستان، بوشهر، کرمانشاه، گیلان، قم، اصفهان و تهران توزیع کرد.

لازم به ذکر است در تشخیص توان‌یابان نیازمند، فرم مددکاری که توسط مراکز رعد یا مراکز بهزیستی در استان‌‌‍‌ها تکمیل شده بود، ملاک اقدام قرار می‌گرفت.

براساس این گزارش در پی خاتمه همکاری پویش هستمت با خیریه رعد در پیشبرد این طرح، مجتمع رعد از ابتدای سال 98 به تنهایی مسؤولیت این طرح را برعهده گرفت و با دعوت از علاقه‌مندان و نیکوکاران به مشارکت در این طرح انسان‌دوستانه زمینه مشارکت بیشتر مردم را فراهم آورد.

براساس این گزارش، روز گذشته کودک خردسالی به نام رونیکا فرخیان به همراه فریبا کریمی‌نژاد فرزند پروفسور محمدحسن کریمی‌نژاد بنیانگذار و مؤسس رعد کرمان ضمن حضور در خیریه رعد و اهدا در بطری‌های جمع‌آوری شده در این طرح مشارکت کرد.

مجتمع رعد ضمن تبریک به این کودک نیکوکار و خانواده خیرش، از عموم شهروندان دعوت می‌کند با پیوستن به این پویش اجتماعی سهمی در توانمندسازی و حضور اجتماعی افراد دارای معلولیت برعهده بگیرند، بدین منظور تلفن09125394943 برای هماهنگی و همکاری در این زمینه تعیین شده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است