انتقاد قهرمان پاراآسیایی جاکارتا از اجاره دادن پایگاه قهرمانی همدان

انتقاد قهرمان پاراآسیایی جاکارتا از اجاره دادن پایگاه قهرمانی همدان

21 مرداد 1398

قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیر کل تربیت بدنی استان همدان گفت: پایگاه قهرمانی که مکانی برای پرورش قهرمانان و استعدادیابی است به دلیل بی‌کفایتی مدیر کل تربیت بدنی استان همدان محلی برای درآمدزایی تبدیل شده و قهرمانان این استان برای آماده‌سازی جهت کسب سهمیه بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فضایی برای تمرین ندارند.

 

حمید اسلامی قهرمان دوی ۱۵۰۰متر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با وجود این که ساکن استان همدان هستم و فرصت زیادی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان ندارم، اما مدیر کل تربیت بدنی استان همدان توجه خاصی به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا ندارد و پایگاه قهرمانی را که مکانی برای پرورش قهرمانانان و استعدادیابی است و باید در اختیار ورزشکاران باشد. متاسفانه مدت یکسال است که این پایگاه مکانی برای درآمدزایی تبدیل شده و تنها دو ساعت بعد ازظهر در اختیار ورزشکاران چه سالم و چه معلول اختصاص داده شده است.

 

وی گفت: از زمانی که محسن جهانشیر مدیر کل تربیت بدنی استان همدان شده است مدال آوران این استان قادر به استفاده از پایگاه قهرمانی نیستند و تمام زمانهای استفاده از این پایگاه به افراد غیرورزشکار اجاره داده شده است.

 

این قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تصریح کرد: برای راهیابی به تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی امارات باید ۲۵ مرداد در رکوردگیری و انتخابی تیم ملی که در ساری برگزار می‌شود، شرکت کنم اما واقعا فضای مناسبی برای تمرین ندارم و مجبورم با این شرایط بد اقتصادی به شهرکرد بروم تا خود را برای انتخابی تیم ملی آماده کنم.

 

اسلامی گفت: با وجود این که ۳ ماه است پیگیر این مساله هستم و بارها با مدیر کل تربیت بدنی استان همدان تماس گرفتم و مشکل را بازگو کردم اما تا به الان هیچ کاری انجام نشده و مدال آوران این استان برای آماده‌سازی خود شرایط سختی را طی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: من چون نابینای مطلق هستم برای شرکت در مسابقات نیاز به دونده همراه دارم که متاسفانه اداره کل تربیت بدنی استان همدان فضای مناسبی را در اختیار او قرار نداده و هیچ حمایتی از او نمی‌شود. در حقیقت با کم‌ترین امکانات در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات دوومیدانی است و این شرایط خوبی را برای من جهت کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رقم نمی‌زند.

 

قهرمان دوی ۱۵۰۰ متر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در پایان گفت: در هفته ۱۲ جلسه تمرین دارم که باید چند ساعت آن را به کار بدنسازی اختصاص دهم که متاسفانه به دلیل نبود فضای تمرینی برای انجام کار بدنسازی، این جلسات را بیشتر به تمرینات دو در صحرا اختصاص می‌دهم تا خود را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است