علیرضا رضایی: کشتی ناشنوایان باید بیشتر دیده شود

علیرضا رضایی: کشتی ناشنوایان باید بیشتر دیده شود

8 شهریور 1398

رییس انجمن کشتی ناشنوایان با بیان این که پذیرش مسوولیت کشتی ناشنوایان افتخار بزرگی برای من است، گفت: در اولین فرصت با انتخاب کادر فنی جدید تلاش خواهم کرد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در رده‌های مختلف سنی برگزار کنیم تا زودتر این تیم برای مسابقات جهانی ترکیه آماده شود.

 

علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک آتن، پس از پذیرش مسوولیت ریاست انجمن کشتی ناشنوایان اظهار کرد: برای من افتخار بزرگی است که در خدمت ناشنوایان باشم و به همین خاطر خدا را شکر می‌کنم. البته برنامه‌های زیادی برای تیم کشتی ناشنوایان دارم که در اولین گام سعی می‌کنم با انتخاب کادر فنی خوب و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در فاصله زمانی مناسب تیم‌های کشتی ناشنوایان را در رده‌های مختلف سنی تشکیل دهیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در انتخاب کادر فنی جدید آیا از مربیان کشتی ناشنوا نیز استفاده خواهید کرد یا خیر، گفت: تلاش بر این است کسانی را در کادر فنی کشتی ناشنوایان قرار دهم که افراد باتجربه و از جنس ناشنوایان باشند تا روند کار را با موفقیت پیش ببریم.

 

رییس انجمن کشتی ناشنوایان اضافه کرد: چون تیم کشتی ناشنوایان در بازیهای آسیایی شرکت نمی‌کند عجله‌ای برای تشکیل سریع تیم‌های ملی کشتی در رده‌های سنی و آماده‌سازی آنها نداریم بنابراین سعی دارم در فاصله زمانی مناسب پس از معرفی کادر فنی جدید، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم و سپس با تشکیل تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان آنها را برای مسابقات جهانی ترکیه که خرداد سال آینده برگزار می‌شود، آماده کنیم.

 

رضایی افزود: در نشستی که با مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون ناشنوایان داشتم پیشنهاد حضور تیم کشتی ناشنوایان را در مسابقات قهرمانی آسیا دادم که امیدوارم مورد موافقت قرار بگیرد تا تیم کشتی ناشنوایان همان طور که در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی شرکت می‌کند، امکان حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا نیز فراهم شود.

 

وی گفت: تیم کشتی ناشنوایان یکی از تیم‌های برتر جهان است که همواره سعی کرده قهرمانی خود را در جهان حفظ کند. تلاش بر این است که با تشکیل تیم‌های ملی و با برپایی اردوهای آمادگی این تیم را برای مسابقات جهانی آماده کنیم تا به نتیجه‌ای که انتظار داریم، برسیم.

 

رییس انجمن ناشنوایان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود انگیزه بالایی که کشتی‌گیران ناشنوا دارند، اما متاسفانه در سطح ورزش کمتر مورد توجه قرار گرفتند. امیدوارم با پذیرش این مسوولیت بتوانم کشتی ناشنوایان را در ورزش کشور مطرح کنم تا بیشتر دیده شوند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است